Dette er SÅ typisk Pierre!

1. Han klarer aldri å gjøre to ting på en gang. Om han for eksempel er på mobilen eller pcen og jeg snakker til han samtidig, får han det aldri med seg. Eller, jo – ved et tilfelle kan han det… 😉 Da helt plutselig kan han masse! Haha.

2. Når han blir sur nekter han å høre på hva jeg har å si. Og i de fleste tilfeller, etter at jeg har fått pratet, innser han at det ikke var så big deal og at han egentlig ikke hadde behøvd å bli så sur. 

3. Han velter alltid, og da mener jeg a-l-l-t-i-d, alt som er i hans vei. Spesielt saker som står på gulvet, som for eksempel glass eller flasker. 

4. Han snakker veeeldig lavt. Han mener at det er jeg som har dårlig hørsel (som muligens kan stemme, da jeg ofte blir kysset HØYT i ØRET), mens jeg mener at det er han som hvisker.

5. Han har et hjerte av gull og forteller meg flere ganger om dagen hvor mye han elsker meg. Min kjærlighet!

6. Han er veldig kosete. Noe jeg definitivt ikke klager over! 🙂

7. Om morgenen må han bli vekket på en veldig rolig og “snill” måte, hvis ikke er han ikke særlig blid resten av dagen. 

8. Håret hans. Han stresser over hårfrisyren sin daglig. “Ser det bra ut sånn? Er det ikke litt skjevt her?”.

9. Han sier alltid at han skal slutte å røyke, frem til han blir røyksugen igjen. Jeg har ikke troen på han lenger på akkurat det feltet lenger, for å si det sånn. Haha.

10. Han er veldig familiekjær. Viser alltid hvor mye han elsker mammaen og broren sin. Det er så fint! <3

11. Kremt… Han fiser i ett sett. MEN, han har faktisk skjerpet seg da jeg alltid kjefter og truer med mindre sex 😉

12. Han er veldig rastløs av seg og må alltid røre på seg. 

13. Han er veldig hyggelig og imøtekommende. Alle liker han super godt ved første sekund da han er en sånn kjernekar! 

14. Han vekker meg på natten for å ta meg helt inntil seg og kose meg for så og sovne igjen. Det er så koselig og skjønt. Varmer hjertet mitt like mye hver gang <3

Alt i alt er han verdens fineste mann og jeg er så heldig som kan si at han er min.

Jeg elsker deg, Pierre! <3

28 kommentarer
    1. Synes ikke at dette var helt alrigth gjort av deg. Du klarte ihvertfall å få inn et skikkelig stikk i ryggen på din gamle venninne. Ikke at du skylder Martine noe, men er det virkelig nødvendig å “vri kniven rundt” på denne måten? Tenk hvis det var du selv som måtte forholde deg til denne situasjonen med din eks venninne og eks kjæreste? 😕

    2. Lene L: Kjære Lene L. Let it go. Dette er en situasjon mellom oss, og ikke for eksempel deg. Hun har gått videre og har det bra, og det samme har vi. Det er på tide å gå videre for deg også! 🙂

    3. Joda! Kanskje bare fordi jeg har opplevd det samme svik fra en tidligere “venninne” en gang at jeg engasjerte meg litt ekstra i akkurat dette. Vet hvor vondt det gjør. Er jo ikke det at jeg skal kritisere deres forhold. Jeg vet lite hva som har hendt. Jeg bare forsøkte å si på en ganske så konstruktiv måte, at enkelte ting kanskje er greit å holde noen opplysninger privat og utenfor offentligheten😕 men for all del, du gjør jo som du selv vil. Ha en fortsatt fin kveld😉

    4. Dere er sååå forbanna nydelige <3
      Må jo le av flere ting her, veldig moro å høre sånne fakta om Pierre! 😀
      PS: Drit i hva alle andre mener å synes om det der som har vært! Begynner å kjenne det at det klikker litt for meg hver eneste gang jeg ser det at dere bør skjerpe dere på grunn av en viss M...
      Og du er jo bare god da, Isabell som svarer like rolig og avslappet tilbake på stygge kommentarer. Respekt for det, du er bare så skjønn og så rå! <3
      Håper det går bra med deg etter operasjonen <3
      Stor klem!!

    5. Ikke bry deg om de som hater på deg og Pierre og sier at dere er fake osv, for det er dere ikke!❤️ Selv om det ble noe styr med Martine osv så er det ingen av dere som er fake!💜

    6. Syns du er så dårlig. Håper virkelig at karma treffer deg rett i trynet en dag, for det fortjener du så jævlig

    7. Dere er så søte 🙂 Jeg digger dere og har heiet på dere som par! Støtter dere 110%.. Håper dere har det topp i Thailand og koser dere masse! God klem til dere <3

    8. PH er ferdig for lenge siden,martine vant og hu “vant” pierre! Kan ikke få i pose og sekk vet du. Haha 😀 du er ei flott dame isabel !!

    9. Syns dåkk e sykt søte sammen! 😀 elske bloggen til dåkk bægge også, bruke å læse den kvær dag <3

    10. Kjempe søte♡ er så stolt av deg Isabel. Du er seriøst så sterk som kan gå ut med dette her. Skal ikke si som alle andre “fuck the haters” fordi dem er ikke engang verdt å bli nevnt på en så verdifull blogg 🙂 kos deg masse og hils masse til P. Ønsker dere masse lykke til videre sammen ♡

    11. Å dere 2 er så herlige sammen😍 “Truer med mindre sex”hehe kjenner meg litt igjen deg jeg og 😉

    12. Så utrolig koselig at du legger merke til både de store og små tingene. Fra hvordan han vil vekkes om morgenen til hans kjærlighet for familien sin. Han er heldig som har deg som klarer å se så mange sider ved han. Du påstår ikke at han er perfekt, men elsker kombinasjonen av både feil og mangler – sammen med hans beste sider. Tusen takk for at du gir oss lov til å ta del i, og ikke minst, lar oss få se han “gjennom dine øyne”. Føler dette er særlig dyrebart på grunn av den uheldige måten han har blitt fremstilt ved flere tilfeller, den siste tiden. Ellers vil jeg bare si meg mektig provosert av de som kommer med uttalelser om at “dere kommer ikke til å vare lenge”? Hva faen? Ingen kan jo sikkert vite hva fremtiden vil bringe. Livet skjer, og for alt en vet kan en ulykke ende alt helt brått, men man kommer jo ingen vei i livet ved å tenke sånn, så sant man ikke bruker det som en grunn til å sette ekstra pris på de øyeblikkene man faktisk har. Å bruke livet sitt på å bekymre seg over fremtiden, ser jeg virkelig ikke verdien i. Og ærlig talt, Martine har fått NOK medfølelse i den saken nå. I starten la dere begge dere helt flate, men måten hun valgte å håndtere situasjonen gjorde at dere ble tvunget til å også forsvare dere selv, og minne folk på at en sak har flere sider. Og helt ærlig, når ting først ble som de ble, er det da ikke mye bedre at den “blemma” som oppstod faktisk har endt opp med å bety noe, fremfor å bare være et enkelt ligg? Jeg vil i alle si at jeg synes det er mye tristere om det kun er kåthet som gjør at jeg blir sviktet av noen jeg bryr meg om, fremfor at det er følelser som har ligget i underbevisstheten (noe jeg mistenker at det nok har gjort for dere begge) og er kjærlighet i stedet. Mennesker gjør feil. Noen feil er verre enn andre, og man kan ende opp med å såre noen man er glad i. Men så kommer man til et punkt hvor man har valget om å lære av feilene og la livet gå videre, eller å bare gi opp. Man kan ikke fortsette å straffe seg selv for alltid, og på lik linje med Martine, har både du og Pierre rett til å være lykkelige.

    13. Så fint at dere har det bra, men du skal vite at karma finnes og at det er dårlig gjort det dere holder på med. Men ja, fint at dere har det bra 🙂

    14. klissj klassj kjærlighet på pinne…..Neida dere er et så nydelig par, elsker den mystory man får liksom se hva dere gjør om dagene i video ;-*

    15. KLEINT. Er det mulig.. :p Venninnen min sa jeg måtte gå inn å lese på siden din, men dette gjør jeg ikke igjen.

    16. litt kult at det er ei med mørkt hår som tar kjæresten til blondine , vanligvis er det alltid omvendt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg