Kjærligheten er like stor

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Shooo babes! Jeg må bare takke for all tilbakemelding på mine to siste innlegg. Innlegget om barn ga meg mange forskjellige feedback – alt fra samme mening som meg til jenter på min alder som har både èn og to barn. Godt å se at vi alle har forskjellig meninger! 🙂 Jeg tror at uansett hvilken alder du får barn i vil du elske barnet ditt og verdsette det over alt annet. 16 eller 40 år, kjærligheten og gleden er nok like stor. Klapp på skulderen til dere som faktisk har fått barn i ung alder, for det kan ikke bare være enkelt, som mange av dere skrev. Dere er gode! 


 

Fra det ene til det andre… Nå er jeg giret på livet dere – vi er på vei ut dørene her. Festing (uten alkohol for meg selvsagt! Haha, tits comes first), sosialisering og hygge. Vi har noen fine timer fremfor oss! Håper dere får en fin søndag. Og dere? NYT! I morgen er det mandag, hehe. Stor klem! <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De er så fine på GG. Her hadde de fikset et nydelig måltid til oss da vi ankom klubben. Så hyggelig! <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Min fine!

13 kommentarer
    1. hei 🙂 før så tenkte jeg ikke særlig godt om deg etter hva dere gjorde,men egentlig så var det Martine som stjal Pierre fra deg på paradise hotel fordi dere hadde en greie på gang fra første øyeblikk på PH,men så endte Pierre opp med Martine… men nå har dere endelig fått hverandre! Pierre har sett så forelsket ut på alle bildene med deg til stede og han gløder! jeg bare lurer på en ting har dere vært betatt av hverandre hele tiden siden dere møttes på PH? jeg synes dere er så søte og dere ser dritt forelsket ut begge to. jeg tror pierre virkeslig elsker deg!

    2. Så flott du er! Ser at selvtilliten har vokst med puppene, hvis det gir mening? 🙂 Du stråler i alle fall.
      Forresten, du må være veldig obs når du har på deg så kort kjole, for på begge de to øverste bildene ser vi rett “hjem”. Bra du hadde på deg truse i alle fall : D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg