INTERVJU, LEGETIME OG ANTREKK

Topp: Nelly utsolgt

Skjørt: Bik Bok

Clutch: Jimmy Choo

Heels: Zara


 Hei elsklinger! Gjett om denne mandagen startet brått for meg da? I går var vi ute til sent på natt og var ikke i seng før nærmere 05, og jeg sovnet ikke før rundt 07… Alarmen ringte klokken 08:00 – tid for legetime! Jeg hadde en siste check up på arrene og for å se at alt stod bra til. Jeg har hatt veldig vondt i høyre bryst de to siste dagene, og ikke helt forstått hvorfor det gjorde så innmari vondt. I dag viste det seg at det slettes ikke var puppen som gjorde vondt, men et “sår” som jeg har fått grunnet alergisk reaksjon på plasteret som ble brukt på arrene. Usch! Nå er heldigvis det renset, så nå blir det bare bedre! 🙂 Deilig å vite hva som var galt hvert fall. 

Ellers har jeg og Pierre blitt intervjuet at VGTV i dag. Spennende! Det kommer ut i romjulen, jeg deler det med dere da. Nå har vi akkurat fått en nyvasket og ren leilighet igjen, og resten av kvelden er duket for fest og deilig middagsdate. Med det ønsker jeg dere en nydelig mandag! 

Stor klem fra meg <3

15 kommentarer
    1. Hvordan orker du å gjøre så mye rett etter en bryst opperasjon??!? Hørt at man kan ha smerter i noen uker etter på og hjelp med alt! Og man skal ta det med ro.. :0

    2. Heei! You look amazing! Men jeg lurer på en ting.. hadde du ikke silikon fra før? hvis ikke, har du da brukt noen spesielle bh, i såfall hvilke? For du hadde jo fine pupper før du opererte 🙂

    3. Fint antrekk <3 syns du passe håret slikt som du har på dei bildene, du bør gå oftere sånt, rett og slett perfekt 👌
      Like vakker som på utsiden som på innsiden 🙂
      Ha ein fin dag vidare, klem

    4. Anonym: Hehe, neida du! Jeg lover deg at jeg har slitt med smerter, jeg også. De 3-4 første dagene etter operasjonen var mildt sagt helt jævlige. Men nå går det faktisk veldig fint! 🙂 I dag er det 7 dager siden jeg opererte meg. Jeg har litt vondt selvsagt, men ikke så mye at det hemmer meg lenger. Klem! 🙂

    5. Fine deg! Er forresten helt enig i det innlegget ditt om barn, skjønner ikke hvorfor folk vil ha barn tidlig når vi har så mange muligheter i Norge 🙂 Jeg er 24 og barn er langt i framtiden for meg! Kos deg videre i Thailand 🙂

    6. Fin du er, lurte bare på om de bildene er fra nå? Med silikon lissom? Kan ikke se forskjell , men fin er du! Hvordan bikini, bh merker bruker du? Noen fler oprasjoner du kunne tenke deg å gjøre mens du er der?

    7. Hei! Jeg har fulgt deg litt av og på og spør kun fordi jeg er nysgjerrig, men fikk aldri med meg om du og Mathias virkelig var sammen, eller om det var tull?
      Du og Pierre er så herlige sammen, er så glad for at det ble dere 🙂

    8. familien din sitt hus brente isabelraad rami og dem stakras det skjedde når det var i byen ring dem de er veldig triste ring dem !!

    9. du har seriøst den fineste kroppen jeg noensinne har sett!! jeg skulle sårt ønske jeg var like vakker som deg…. 🙁

    10. Det hadde vært så fint om du klippet håret litt kortere, kanskje 10cm kortere eller noe slikt. Man kan se at tuppene er veldig slitt, og da ”spiser” det seg oppåver! Bare et tips, ikke noe frekt eller noe haha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg