Du har ikke fått med deg poenget!

Kjære dere som har kommentert på innlegget mitt – dere misforstår.

Jeg har fått en del kritikk på innlegget “I går gråt jeg mens de sparket han i godet”. Jeg skriver jo at jeg synes at det er sykt at folk kan stå og se på og ikke gripe inn. Da får jeg kritikk på at Pierre er like dårlig som resten av “saueflokken”. Da må jeg bare få poengtere at dere ikke har fått med dere poenget. Altså, jeg kan skjønne at ikke alle føler at det er trygt å gripe inn i en sånn situasjon – greit nok. Men, det å flokke seg rundt i en stor ring og stå og se på er det jeg ikke forstår meg på! Det å kunne stå der å observere og nesten bli underholdt av noe så tragisk er for meg uforståelig og hjerteløst. Bry deg litt! Skal du ta tiden til å stoppe opp for å glo, så kan du faen meg gripe inn også. Det er min mening! Og det er det jeg ville få frem med innlegget mitt, men jeg var gjerne ikke tydelig nok… Men nå håper jeg dere skjønner mitt poeng.

Nå skal jeg hive meg rundt og komme meg ut. Krysser fingrene for at det er rolig og fint på barstreet i kveld, hvertfall! 🙂 Klem.

13 kommentarer
    1. Noen mennesker vil bare misforstå, og det at Pierre vil forhindre at du, som – og tolk dette på best mulig måte – på ingen måte har fysikken til en slosskjempe, handler om kjærlighet for deg: ikke at han ikke bryr seg. Dessuten vil det at Pierre har muskler, og sånn sett har større forutsetninger for å gjøre noe, ikke tilsi at han er i stand til å gjøre noe i en sånn situasjon. I verste fall vil han gjøre den som har kontroll i slosskampen enda mer provosert, og føre til store skader både for seg selv og de i slosskampen. Om derimot hele saueflokken som stod og så på gikk sammen om å gjøre noe, ville situasjonen vært en helt annen, og ut i fra slik jeg leste innlegget var det vel mer i den retningen dine ønsker lå. Ingen er tjent på at eks. Pierre også skulle bli banket den kvelden..

    2. Er alltid noen som skal vri om ord, og ikke minst lage kvalme. Ikke bry deg om de. Syns du e god som holder ut med så mange negative tilbakemeldinger. Stå på Isabell, jeg heier på deg <3

    3. Hvordan kan du være oppegående og drikke alkohol så raskt etter operasjonen, da vanlige folk ligger rett ut i 1 mnd??

    4. Skal man ikke vente i minst 2-3 måneda før man bytte ut “sports/støttebhen”? Da tenker jeg på bildene du la ut på Snapchat tidligere idag.

    5. Beklager altså, men puppene dine var ikke noe fine i det hele tatt nå. Det er altfor stort mellomrom på dem, ser ut som at du har ammet nok.

    6. Du må oppdatere kodene i designet ditt, Cecce har sendt et nytt sett med kodene til alle som bruker dette designet. Designet vil ikke fungere som det skal om man ikke legger inn de nye kodene på nytt, og det gjør det ikke her..

    7. Poenget ditt var gitt tydelig til oss lesere, det er fult forståelig at man ikke kan gripe inn med tanke på at man vet virkelig ikke hva de andre personene er kapable til å gjøre når de allerede står å banker en annen? Pierre skal jo absolutt ikke utsette seg selv for skader fordi en annen blir banket og det skal ikke du heller. Men hvis alle i sirkelen rundt de hadde gjort noe for at det skulle stoppe ville det helt klart ha stoppet. Altså det handler om å ta kontakt med andre mennesker, snakke og planlegge hvordan man kan gripe inn. Jeg ville nok reagert på samme måte ved å nesten løpe inn selv. Det er feighet fra så mange, rett og slett.

    8. Poenget ditt var gitt tydelig til oss lesere, det er fult forståelig at man ikke kan gripe inn med tanke på at man vet virkelig ikke hva de andre personene er kapable til å gjøre når de allerede står å banker en annen? Pierre skal jo absolutt ikke utsette seg selv for skader fordi en annen blir banket og det skal ikke du heller. Men hvis alle i sirkelen rundt de hadde gjort noe for at det skulle stoppe ville det helt klart ha stoppet. Altså det handler om å ta kontakt med andre mennesker, snakke og planlegge hvordan man kan gripe inn. Jeg ville nok reagert på samme måte ved å nesten løpe inn selv. Det er feighet fra så mange, rett og slett.

    9. Du har sykt fine øyenbryn nå, i forhold til før (hehe sorry, men det er jo sant!!). Hvor har du fikset de? Har du et sted å anbefale i Stavanger? Skal dit i julen..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg