MIN ØNSKELISTE TIL JUL!

I LOVE CLOTHES

Jeg er så svak for nye tilskudd til garderoben min. Hver eneste gang jeg skal ønske meg noe er det akkurat det samme hver eneste gang – klær, sko og tilbehør. Familien har sluttet å spørre om hva, men heller hvilke plagg! Haha. Under her finner dere det som er på min ønskeliste til jul. Vær så god, mamma! 😉 

Jeg har sagt det før, men sier det igjen – sheinside er min favoritt nettside når det kommer til klær. Gratis frakt, super lave priser, lekre plagg, ingen moms – og toll avgift + god kvalitet! Hva mer kan man be om? Nada. 

Adlinks

Kåpe her 208 kroner / Skjørt her 136 kroner / Poncho her 208 kroner

Heels her 256 kroner / Genser her 120 kroner / Kjole her 96 kroner

Kjole her 216 kroner / Genser her 168 kroner / Topp her 120 kroner (denne har jeg!)

Jakke her 168 kroner / Kjole her 144 kroner / Genser her 168 kroner

Kåpe her 336 kroner / Genser her 200 kroner / Genser her 248 kroner

Kåpe her 320 kroner / Jakke her 304 kroner / Genser her 176 kroner

Kåpe her 264 kroner / Poncho her 240 kroner / Genser her 184 kroner

7 kommentarer
    1. Hvordan er strl på denne siden? Og tar det lang tid før man får det hjem? 🙂 alltid hatt lyst å bestille derifra, men sp usikker på strl

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg