Skal jeg treffe Justin Bieber for 40.000 kr?

Helt sykt. Prisene for VIP-billetter til JB sin konsert varierer alt fra 17.000 – 50.000 kroner. Helt ærlig…? Er ikke det litt vel overdrevet? Greit nok, han er som Gud for mange jenter, men det å overprise billetter så grovt er bare ren utnytting av sine fans. Det synes jeg virkelig. Stakkars foreldre som må punge ut så store summer for et bittelite møte med datterens store idol. I would never.

Ah ja! Nå er ganske slapp her jeg ligger. Jeg og Pierre var akkurat ute og kjøpte med oss en deilig italiensk pizza hjem. Så nå står det pizza, kos og serier på agendaen resten av kvelden! Videoen om puppene mine kommer ut i morgen, det tar sååå lang tid å loade den opp på Youtube. Wifiet her er virkelig ikke det beste… Men den er på vei! 🙂 Nå skal jeg legge bort all jobb resten av kvelden og forsette å se på The Real Housewives Of Beverly Hills. Har dere sett det? Hvis ikke må dere virkelig gjøre det. Haha, beste reality-serien jeg vet om! Sett bort i fra Paradise Hotel da, selvsagt 😉

17 kommentarer
    1. Ego og kvalm fyr som bare er høy på seg selv og tar mere penger fra sine fans… Håper karma biter han i rumpa en vakker dag haha XD

    2. Jeg er så enig med alt du sier! Det er utnytting av sine fans! De kommer jo for og høre på idolet sitt, også er det prisen de må betale! Det blir for drøyt. Inspirerende blogg, leser den flere dager daglig:)

    3. Det er ikke hvert det… Tenk på alt annent du kan bruke de pengene på, men til syvende og sist er dette ditt valg. Jeg skal være ærlig før likte jeg deg ikke, men nå har jeg respekt for deg jeg synes du har gjort opp for det gale du gjorde, håper andre ser på det som jeg gjorde og velger å respektere deg som person og valgene du tar i livet, lykke til☺️

    4. det dyreste er 17.000, å dessuten så er det ikke justin som bestemmer hvor mye det skal koste. grunnen til at prisen er så høy er jo pga at de ikke har så mange vip biletter

    5. Ingen billetter som koster 50 000kr, dyreste koster 17 000kr, eller du kan betale 8000kr for gruppebildet:)

    6. Hvis det er noen foreldre som MÅ punge ut for det, er det ikke synd på dem.. Da er det noe alvorlig galt, hvis barna bestemmer og forlanger så store summer. Man må klare å sette grenser:)

    7. Du tjener penger på bloggen din ved å lokke med falske overskrifter! Hva faen, alle går inn på bloggen din nå for å lese om at du skal møte justin for 40k, også nevner du det så vidt i innlegget? Jævla tulling

    8. The real housewives of Beverly Hills, er så bra. Jeg ser så mange reality seriar. Anbefale deg å begynne på The real housewives of Atlanta, New Jersey og OC. De e det beste seriane så du kan se på. Du får nesten sjokk hvor mye drama som skjer i de seriene der. Du må se dem. ! 👍🏻😜🙈
      Anbefale å se Basketball Wives La. Ikke minst Bad Girls Club. Der ser du galne jenter! 👍🏻

    9. VIP-billettene som du snakker om ligger på alt mellom 8000 og 17 000, så er nok ingen som er oppe i 50 000. get your facts right før du uttaler deg om noe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg