Fem overaskelser til Pierre!

IT’S ALMOST A WRAP! Pierre har virkelig kost seg i dag, tror jeg. Vi har gjort så masse gøy! Jeg hadde noen planer planlagt for han, og han hadde ingen anelse om hva. Han har så veldig lyst til å hoppe bungee jump, og derfor trodde han at det var det vi skulle. Men, desverre. Hehe. Jeg er ikke interessert i å se min kjære kaste seg utfor et stup med kun et tau som holder fast i bena… No way. Første stopp var frokost på favoritt restauranten. Andre stopp var Bungee Ride! Tredje stopp var det største shoppingsenteret hvor han skulle få velge ut bursdagsgaver selv. Fjerde stopp: middag! Og nå? Femte stopp: ut å feire han skiiikkelig resten av natten!  En velykket dag og bursdag hittils, og jeg håper og tror at resten av kvelden blir like bra! Stor klem fra en happy kjæreste. <3

5 kommentarer
    1. Hei! Får dere virkelig betalt for å feste o thailand?
      Hvorfor? Dere sitter jo bare for dere selv på en vipgreie og tar bilder av dere selv. Det ser jo ikke akkurat livlig ut å feste med dere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg