Det gøyeste med VIP på nattklubber…


 I DAG ER JEG BAKIS… Gårdagen endte opp med et stort pang, om man kan si det sånn. Haha. Jeg kan si at jeg har veldig hodepine og er i rimelig slapp form, men fy søren det er så verdt det. Vi dro på en nattklubb som heter Illusion, og FY SØREN så bra det var!! Haha, Grabbarna Grus Phuket har iiiingenting å komme med i forhold. Så til dere som skal hit – that´s the place to be! Vi fikset bord på VIP-en helt oppe, bestilte litt champagne flasker og feiret elsklingen min på rett vis. Det gøyeste jeg vet med å være på vip er faktisk å kunne se på alle som danser på dansegulvet. Det er så gøy, haha! Alltid noen som er driiiiitings og ser, ja…Litt morsomme ut! Hehe. Men I guess we have all been there 😉

18 kommentarer
    1. …. Er ikke GG grunnen til at dere er i Thailand? Så heldige de er som har dere som “ansatte” 😉

    2. åå så fin du er! du er helt nydelig! du og pierre er goals :(((( men en ting bare; bør ikke du holde deg unna alkohol en stund pga operasjonen? bare lurer altså 😀 synes du sa det selv sjø <3 love yoooou

    3. Du må passe på etter operasjonen. Gå for all del med støttebh. Venninna min gjorde det ikke hele tiden og etter to og en halv måned så de ikke ut… hun måte ta det på nytt men hun måtte vente 5 månder før hun fikk lov.. sykt kjipt . Så bare tenk på det. Send en mail noen i norge, usa og hør. Selv om man vil vise fram og være fin med en gang, så er det lurt å forsikre seg at du kan gå uten støttebh. Da kan du være fin, uten å måtte gjøre det på nytt. ( eller ha rare pupper i flere måneder!!!)

    4. Ser at det er samme persjon som kommenterer her hehe. Skal dere feire julen der nede eller her i Norge ? 🙂

    5. Hei! Jeg lurer på hvor mye restylane du har i leppene dine? 🙂 Jeg har selv 2 ml fordelt i over og underleppen, men de er langt fra så store som dine er 🙂

    6. Er ikke dere I Thailand for å promotere GG Phuket?? Utrolig uprofesjonelt å skrive om dem på den måten når du liksom jobber for dem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg