VIDEOBLOGG: SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN!





ENDELIG har vi fått tid til å svare på spørsmålsrunden som Pierre hadde på sin blogg! Vi svarer på absolutt alt. Forrige gang vi spilte inn svar på spørsmål var det mange av dere som ble skuffet da vi valgte å ikke svare på så mye personlig. Men denne gangen, dere? Denne gangen har vi virkelig gitt dere alt dere vil vite. Hehe! Alt fra sex, trekant-dramaet, Paradise Hotel, populæritet… Everything! Håper dere blir fornøyde med denne, hvert fall. 😀

Se videobloggen HER!

9 kommentarer
    1. Hei fine deg 🙂 Jeg ønsker bare å fortelle deg at jeg elsker bloggen og synes du skriver veldig gode og meningsfylle innlegg, det er nemlig ikke alle som gjør det! Så tommel opp til deg. Håper du får en fin jul sammen med venner og familie, for det fortjener du virkelig! Og helt til slutt vil jeg ønske deg et godt nytt år, så gleder jeg meg til å følge deg gjennom 2016 også <3

    2. Har fått med meg at dere har fått en del hate, og syns det er trist. Bra at det ikke går så mye inn på dere, men er jo ikke noe hyggelig uansett… Også tenkte jeg meg litt om, og husker på den gangen Martine lagde et innlegg om at Pierre hadde vært utro, men før hun skrev med hvem. Hun hintet jo ganske voldsomt, og husker at i kommentarfeltet skrev 99% av det var med deg. Og da gikk jeg inn på bloggen din og skrev: “Har du ligget med Pierre?”. Jeg merker jeg angrer skikkelig på det nå. Det virket sikkert surt og frekt ment, og alt det dritet der kom sikkert som en bombe for dere og. Jeg skrev det bare fordi jeg lurte, men jeg burde ha holdt med for god til å bli så nysgjerrig at jeg spør om ting jeg ikke har noe med. Folk har ikke noe med det, men Martine har jo gjort det til hele Norges buisness uten at dere ønsket det. På en side var jeg veldig glad for at hun skrev det fordi jeg er så nysgjerrig og elsker å se på andres drama, men har fått vondt av dere i etterkant. Så, jeg ville bare beklage for det! Jeg kommenterer egentlig aldri blogger, men hvis jeg gjør det så skal jeg tenke meg bedre om. God jul til dere <3

    3. Haha, besserwisser er ikke svensk, man bruker ordet i Norge også 🙂 bra video, og fint par <3
      Hilsen Besserwisseren

    4. Hei, isabel! Digger bloggen din! Men jeg kjenner deg fra bryne da du jobbet på m44. Heter du egentlig ikke Shirog? Hvorfor har du endret på navnet ditt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg