Ja, jeg er PH-deltager. Ja, jeg har forsatt hørsel og hjerne.

ÅHHH. Jeg er sååå bakfull! Kan ikke klage da jeg har meg selv å takke, haha.. Det var en veldig vellykket kveld i går! Jeg storkoste meg på Baroque med gode venner, god drikke og god stemning! Kvelden endte ikke så altfor bra da jeg tok meg veldig nær av kommentarer som to gutter drev å slang på nabobordet. Han ene kom bort å satt seg, hilset og var hvor hyggelig som helst, før jeg la merke til at kompisen hans ved siden av satt å hvisket hva han skulle spørre meg om. Og etterpå lo de. Sånn som det der synes jeg er så unødvendig. Ja, jeg har vært med på PH, men det betyr ikke at jeg har mistet hørsel og hjerne. Jeg kan faktisk høre hva dere sier og jeg oppfatter at alt det “hyggelige” kun er ironisk og erting. Jeg skjønner ikke hvorfor man vil gå inn for å ødelegge noen andres kveld. Synes du ikke noe om meg, helt greit – men da kan du være så grei og la meg være i fred også. Jeg ble så sur på meg selv når jeg faktisk gadd bry meg og lot de ødelegge avslutningen på kvelden. Jeg ga de beskjed om at jeg ikke syntes at det var noe OK det de holdt på med. Men da “skjønte de ikke” hva jeg mente. Really… Det endte opp med at vi dro der i fra..

Fiiine jenta mi! Raija, som dere ser på programmet “Sykt Perfekt” som har premiere 13. januar på TV2!

På den andre siden kom det bort masse hyggelige folk i går som var genuine og super søte. DERE setter jeg så endelig stor pris på! Jeg må definitivt bli flinkere til å la det positive overskygge det negative. Det er jo dere som betyr noe, ikke de teite idiotiske guttene som ikke har bedre å finne på enn å rakke ned på andre. Jeg våknet til en melding fra den ene gutten hvor han unnskyldte seg og mente at det ikke var noe stygt ment. Men hva er det ment som da? Ikke vet jeg… 

Yesda, det var hvertfall en liten oppsummering av kvelden i går! Nå har jeg akkurat kommet til mamma hvor jeg ikke har en eneste plan på agendaen foruten å kose meg med småsøskna mine og nyte. Kjenner jeg dem rett vil de nok dra meg med ut å leke i snøen, så jeg får prøve å grave frem vinterklærna igjen. Jeg vil ønske dere en fin søndag videre, beste leserne mine. Snart nyttår jo :O

11 kommentarer

Siste innlegg