ÅRET SOM GIKK – del 1

– Januar – mars –

6. Januar reiste vi til Mexico for innspilling til Paradise Hotel. Jeg dro fra en jobb, venner og familie for å få oppleve et eventyr. Jeg var der frem til 1. mars om jeg husker riktig. Så fra denne tiden har jeg ikke så mange bilder uten om de som ble tatt av produksjonen. Disse månedene må være de beste dette året. Jeg hadde det SÅ gøy, og det skulle vise seg å være starten på min nåværende karriere. Takket være disse månedne ble jeg kjent med min BFF Sara og min fantastiske kjæreste.




– Mars –

Mars var en sinnsyk måned. Alt ble forandret. Livet ble plutselig helt annerledes. Jeg ble plutselig en offentlig person, Isabel fra Paradise Hotel. 

Det hele startet med et stort pang på finalefesten!



I løpet av måneden var jeg mye sammen med deltagerne. Mye bar-giggs, fant på masse gøy. Intervjuer, bloggen tok av… Jeg pendlet mye frem og tilbake mellom Oslo og Stavanger.


 

Bildene under her er fra kvelden jeg og Pierre lå sammen, heh..


I slutten av mars flyttet jeg til Oslo! Vasket ut leiligheten min i Stavanger, pakket med meg hele leiligheten i en stor “van” og kjørte nedover til hovedstaden med en vennine. 

– April –

Denne mnden var gøy! Jeg hadde endelig blitt Oslo-bu og spiste på Fridays ca. hver eneste dag. Fikk dilla på scampi & kylling-pastaen. Mums!


 

Alle starter-jentene besøkte Sara i Kristiansand. En veldig gøy helg med drama, haha. 

Snapper fra April:




Jeg fylte 21 år!!!

 

Var på Studio Paradise og kommenterte under episoder.

 

Det største og viktigste som skjedde hele året: jeg fikk endelig fikset mine jævla bryn! 

 

Londontrip sammen med Emilie hvor vi var booket til nattklubber. Vi festet med Geordie Shore og Ex on the beach deltagere. Dødsrå tur hvor myyyye hendte, hehe.

 

Bloggen begynte å vokse og jeg fikk flere og flere samarbeidspartnere.

– Mai –

Mai var nok en spennende måned. Da skjedde det en hel del. Måneden startet ikke sååå kult da jeg støyk på lappen… Igjen! Haha. Jeg tror ikke jeg er ment for å ha bilsertifikatet…

Hadde det hyggelig sammen med familie!

Vi var noen av deltagerne som ble booket til en nattklubb i Bergen hvor vi festet og hadde det gøy. Husker at det var så deilig å se Harald igjen!

17. mai – hipp hurra!

Kino-premiere! Her var vi på et opplegg hvor tv3 hadde stelt i stand en meet & greet.

 

  

Jeg fikk endelig treffe Linn igjen da hun kom å besøkte meg i Oslo <3

– Juni –

Juni, fiiine juni… 1. juni reiste vi til Rhodos! Woooho. Supergira på en sommer i Hellas.  

10 kommentarer
    1. Artig å se bilder fra tidligere i år! Må si helt ærlig at jeg savner bestevennene martine og isabell😉😞

    2. Hei! Hvilken krølltang brukte du for å krølle håret ditt slik det var på “Monday Bliss” innlegget ditt? Det var så fint, du kler krøller virkelig godt! 🙂
      klem

    3. Noe så sykt. Haha. Jeg skulle på Fridays ikveld, og rett før tenker jeg; Tenk om Isabell og Pierre er der! Også sitter dere søren meg to bord bortenfor meg. Følte meg starstruck:D Kos dere!

    4. Så artig tilbakeblikk. Husker så og si det meste av dette 🙂
      Haha, godt spørsmål fra Mari over egentlig. Hva var det som skjedde med deg og Mathias? Var alt sammen tull eller hva var greien? 😎
      Ha en fin kveld!

    5. Det mest interessante med dette innlegget må jo være bilde fra festen du og Pierre var på før dere hadde lå sammen. Hva var poenget med det?
      Gratulerer forresten, du vant akkurat tittelen for årets teiteste overskrift.

    6. Mange fine bilder, ser ut som du har hatt et innholdsrikt og kjekt år😊 Lurer foressten på hvor du har kjøpt den flotte røde kjolen med utringning? Den var smashing!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg