Mitt nyttårs antrekk og nyttårskyss!

HAPPY NEW YEAR LOVES!

2016, dere. Let´s make this one the best one! Jeg hadde en suuuper feiring i går. Starten av kvelden feiret jeg sammen med familien, spiste et deilig måltid og bare koste oss i hverandres selskap. Vi satt å mimret tilbake hva som faktisk har skjedd dette året, og det er så rart å tenke på. Året 2015 har definitivt vært det beste for min del. Resten av kvelden feiret jeg og Pierre sammen, bare vi to. Det må helt ærlig være den fineste nyttårsfeiringen jeg noensinne har hatt. Det å kysse min soulmate da klokken slo 00:00 var så ubeskrivelig godt. Jeg er så lykkelig! Bra start på 2016, dette! Hehe. 

Skjørt: her 200 kr

Topp: her 72 kr

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg