Litt skvetter på morgenkvisten

A FRESH START THIS MONDAY MORNING


 

Et bad på morgenkvisten må jo være den mest forfriskende og avslappende måten å starte en morgen på. Spesielt en mandagsmorgen! Serier på mac-en, (for øyeblikket er jeg helt oppslukt i Teen Mom OG), vitaminvann, hårkur og en real rens av ansiktet. Fornøyd frøken! Nå skal jeg trene, før jeg skal pakke kofferten komme meg avgårde. Noen som klarer å gjette hvor jeg skal reise i dag? 🙂 Oppdaterer dere fra et annet land senere i dag! Ha en fin start på uken nå, da.

YOU CAN DO THIS!

Disse to produktene er to av mine ‘must haves’ i dusjen. Skummende ansiktsrens (som både renser dypt ned i porene og fjerner sminke) fra Chanel. Mitt absolutt favorittmerke innen hudpleie. Fuktighetsgivende hårmaske fra Maroccon Oil! Det er høyst nødvendig nå i denne bitende kulden og tørre luften. 

18 kommentarer

Siste innlegg