JEG ER I SVERIGE!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

GOD ROSA MORGEN FINE LESERE! Det var noen av dere som klarte å gjette riktig – jeg er i Sverige! Jeg, Pierre og Daniel er å besøker min fine svigermor! 🙂 I går kom jeg frem til det deiligste måltidet – saftig kyllingfillet, fløtegratinerte poteter og godt tilbehør. Vi myste og koste oss i hverandres selskap i går kveld før vi tok en litt tidlig kveld. Jeg jobber på å vedlikeholde en god døgnrymte da jeg faktisk har begynt å mislike å sove til lenger enn 11-12. Jeg vil opp, få ting gjort og få start på dagen! Produktiviteten hos meg øker til et heeelt nytt nivå når jeg starter fra morgenen av.

I dag vet jeg ikke helt hva vi skal enda, det eneste som er sikkert er at jeg MÅ få sett litt av byen Pierre har vokst opp i. Det er ganske lite her i Falkenberg, men det er et ganske koselig sted. Minner faktisk litt om Randaberg og Bryne, der hvor jeg vokste opp. Jeg har i dag + to til dager her som jeg skal se til å kose meg skikkelig på. Det planlegges blant annet en shoppingtur til Gøteborg. Om noen av dere har tips til meg mottas de med stor takknemlighet! 🙂

19 kommentarer
    1. Hihi så søt du er. Morgen er da egentlig ikke kl 11-12 det er jo midt på dagen jaa kansje for de uten barn er det sen morgen. Er oppe 08 hver dag blæh du er heldig hihi

    2. Så hyggelig! Kos dere masse i Sverige 🙂
      Kan jeg spørre hvem som ordnet brynene dine? Har så lyst til å gjøre det samme og synes dine var fine! 🙂

    3. Det er veldig lett å skjønne at du skulle til Sverige da:) Når Pierre la ut på bloggen at du skulle treffe han ellno.

    4. Hei!
      Hvis du liker å komme deg opp og blir effektiv på morgenkvisten, vil jeg anbefale deg å stå opp mellom 06:00 og 08:00. Dette har jeg gjort etter at jeg begynte å studere og ble sjef over egen timeplan (utenom juleferien hehe), og jeg elsker det. Man får liksom noen timer for seg selv før “hele verden” er våken. Jeg bruker vanligvis disse timene til trening, lesesalen, en god frokost eller å se på God Morgen Norge. I tillegg gir det følelsen av bedre tid, at man får gjort mer og kommer raskere gjennom dagens gjøremål. Prøv det i en uke – jeg tror du vil like det. For meg er ikke 11- til 12-tiden morgen lenger, det er laaangt på dag hehe. Kos deg videre i Sverige, skjønne deg!

    5. Heia 🙂
      Så fin du e! 🙂
      Viste ikke at du er vokst opp på Randaberg ?
      Eg sjøl e vokst opp på Randaberg og bor her den dag i dag.. Herligere plass ska du leida lenger itte! Kosa deg masse i Sverige med Mannen din!
      Kyrnå hilse fra Randaberg :*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg