Mine must haves!

Mitt favorittplagg denne sesongen er den varme, deilige ponchoen. Fine, stylish kåper er også viktig for meg. Et must i min vintergarderobe, spesielt nå som kulden er bitende kald. Jeg har klikket hjem et par plagg, blant annet noen av disse på bildet under her. Alle plagg er fra Sheinside, som vanlig. Jeg elsker nettsiden – billig, bra og man slipper toll – og MVA regning i etterkant. 

Adlinks

1. her 192 kr / 2. her 120 kr / 3. her 176 kr / 4. her 208 kr / 5. her 120 kr / 6. her 184 kr

1. her 240 kr / 2. her 552 kr / 3. her 304 kr / 4. her 256 kr / 5. her 216 kr / 6. her 392 kr

12 kommentarer
    1. Du bestiller fine jakker på nettet mens jeg sitter med tentamen jeg ikke skjønner noe av. Livet ditt virker så bra mens mitt er så kjedelig. Ingenting gøy som skjer. Triste nyheter på tven, dødsfall i familien. Livet ditt virker som en dans på roser. Livet mitt består bare av kalde, lange dager fylt med lekser og skolearbeid. Jeg er sjalu. Livet mitt er dritt

    2. Det virker som Ariel ikke liker deg ettersom alt du har gjort og påført på andre mennesker, stemmer dette? Er du faktisk ikke litt enig om det kritiske innlegget du fikk av en “ukjent” blogger som du rakker ned på fordi hun er ukjent, veldig dårlig point… Greit nok at du har jobbet hardt, blablabla, men hadde det ikke vært for PH hadde du ikke vært på tredje.plass. Da kan vel denne “ukjente” bloggeren gjøre det samme?? lol, synes du var litt mer barnslig enn vanlig denne gangen. Ellers liker j bloggen din, inspirasjon gir du og ikke minst skriver du bra:):)

    3. Vic: hva er det jeg har gjort og påført andre, som Ariel skulle hatt noe med? Hva Ariel synes om meg vet jeg ikke da vi ikke har noe forhold til hverandre. 🙂 jeg mente ikke å rakke ned på hun som skrev innlegget, men jeg prøvde bare å få frem poenget at hun ikke VET noe om hvor “lettvinte” penger det er når hun ikke er i toppen og tjener på det selv. Mente ingenting vondt med det! 🙂
      Takk for at du liker bloggen min. 🙂

    4. hei. bestilte nettopp en pakke fra sheinside, fikk i dag en mld der det sto at den har ankomet tollager,jeg må sende fødelsnr og faktura/kvitering før pakken kan vidresendes til meg.. er det slik at jeg får en regning på fortolling etter det?

    5. leste svaret ditt over på kommentaren og beklager at jeg spør, men var ikke du close med Ariel før? Eller tar jeg helt feil? Trenger selvfølgelig ikke å svare da jeg ikke har noe med det å gjøre✌️
      Ellers veldig fine plagg du har klikket hjem, du har veldig fin stil Isabel! Elsker bloggen din ❤️❤️ Ha en fin kveld!

    6. Heei:)
      Den nettsiden du handler fra, er klærne veldig små i str?
      Liker bloggen din:)
      Klem fra en som ikke er en str small;)

    7. Fakta om sheinside:
      Klærne kommer fra Kina så noe kan være veldig smått i strls mens annet er mer normalt i strls. Kvaliteten er heller ikke alltid på topp… Har handlet derfra mange ganger og blir ofte skuffet over plagg som ikke ser ut som på bildet i det hele tatt, mens andre ganger er jeg kjempe fornøyd. Jeg pleier å se på bilder som andre kunder legger ut da disse bildene ofte er mer realistiske.
      Jeg har aldri måtte betale toll for noe av det jeg har bestilt, men kjenner flere som har betalt toll i tilegg. Da får man ofte beskjed om å sende dem fødsels nr osv som du skriver lengere opp her. Da blir det fort veldig dyrt…. Har også opplevd å bestille en stor pakke jeg aldri fikk – ventet på pakken i over 1 mnd før jeg kontaktet dem. Litt kjipt da at man ikke får snakke med noen, for jeg ville jo ha varene. Jeg måtte avbryte sendingen og få pengene tilbake (tok også lang tid) selv om jeg egentlig bare ville spørre om hva som skjedde/når det kom.
      Sko og jakker har jeg best erfaring med, strikka tøy og gensere er ofte veldig smått i strls.. se godt på bildene er mitt beste tips! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg