NEXT DESTINATION?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

GOOD BYE SWEDEN

And off we go, again! Takk for meg, Sverige. It´s been a pleasure! I morgen er en stor dag for meg, sommerfuglene danser ganske mye i magen min for øyeblikket. Jeg gleder meg til å kunne dele det med dere om ikke så alt for lenge. Nå skal jeg hive meg rundt her og komme meg avgårde. Jeg og Pierre har forresten startet på en vlog igjen, da vi har fått mange ønsker av dere. Youtuben må vi virkelig få gang på igjen da vi har blitt veldig slappe siden vi kom tilbake til Norge. Vi har faktisk ikke hatt så mye tid til overs heller, men nå skal vi altså starte igjen! 😀 Vi skrives senere, dere. Stor klem <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke: Nelly – River Island her

Heels: Nelly her

11 kommentarer
    1. går du seriøst med de skoene uten sokker i det været???? ser på bildene at du fryser deg ihjel!!!! herregud, kle på deg

    2. Herregud så fin du er! <3 skulle ønske jeg var som deg <3 ikke hør på de andre fittene, de er bare sjalue på ei så nydelig dame som deg! <3

    3. Kjære bella, jeg forstår frustrasjonen du sitter med når noen du var glad i og stolte på oppfører seg slik.. Det er krenkende å bli ledd av og jeg synes det er rart hva andre tillater seg med en gang man står frem og skiller seg ut i mengden. Spesielt som jente tror jeg man virkelig får høre det. Husk at det bare sier noe om dem og ingenting om deg. Du sier du nesten ikke har tid til de du allerede har, men om du ønsker å møte en potensiell venn så send meg en mail, jeg tror virkelig vi hadde kommet godt overens. Jeg er redd for å bli ledd av fordi jeg gjør dette (det er jo i likhet med å skille seg ut utenfor det normale) samtidig som du sikkert synes det er rart i tilfelle jeg er en komplett idiot. Men om du ønsker send meg en Mail, så gir jeg deg insta eller face så du kan se at jeg ikke er en ekkel gammel mann. Hilsen ny 94’er i Oslo by

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg