I dag har et nytt kapittel startet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Åh, dere. Endelig har jeg tid til å sette meg ned å skrive til dere. Jeg har vært på farten helt fra tidlig på morgenen av. Jeg stod opp kl 07 og har vært travel siden.

Morgenen startet med frokost med både mamma og Pierre. Mine største støttespillere, de trengte jeg virkelig ved min side i dag. Etter frokosten kastet jeg meg i en taxi. Jeg har vært på et super spennende møte, som jeg er sååå fornøyd med. Jeg kunne ikke blitt gladere! Sitter her med et stort glis rundt munnen, hehe. Jeg gleder meg så innmari mye til å dele det med dere, og jeg lover at det ikke er lenge til! Det er kun små pusselbiter som skal på plass før alt er klart. Etter møtet var over måtte det selvsagt feires! Jeg og Pierre dro ut og shoppet en hel del, før vi satte oss på Fridays og tok noen drinker. Jepp, drinker! For i dag er det fredag og i dag er en fantastisk dag for meg og Pierre, hihi. Da er det lov med litt godt i glasset selv om klokken ikke var så altfor mye. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Outfiten kommer i et senere innlegg. Klem!

20 kommentarer

Siste innlegg