Antrekk

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Poncho: Romwe, her 180 kr

Heels: Zara, utsolgt – lignende her, 351 kr

Skjørt: her 108 kr

Belte: Moschino

Topp: Zara


 

LØRDAG! Wuhu. Jeg våknet veldig tidlig i dag, kl 07… Ikke greit på en lørdag, hehe! Jeg elsker lørdager! Da er jeg alltid i så godt humør og er skikkelig giret på livet. Planene i dag er å kokkelere på kjøkkenet med PierreHan skal stå for middag og jeg for dessert. Altså, hans hjemmelagde potetstappe er det beste jeg har smakt. Tror kanskje han angrer på at han lagte det til meg i første omgang da jeg heeele tiden maser om at han mååå lage den igjen og igjen. Hihi, mums! Han skal få smake på min sjokoladefondant. Den er himmelsk! Frykter at han kommer til å kreve å få det servert ofte, men det kommer ikke til å skje. Jeg hater å stå på kjøkkenet og er faktisk elendig. Haha! Det eneste jeg kan lage som ikke blir en katastrofe, er faktisk sjokoladefondant. Uten om det skal vi spille inn en video til Youtube-kanalen vår! Om dere har noen ønsker om hva vi skal spille inn setter vi pris på forslag. 🙂 

Ha en fin helg nå, da! Se til å nyt lørdagen ekstra mye. Stor klem!

9 kommentarer
    1. Kan dere lage sånn morsom utfordring på hverandre hvor dere tar ting inn i munnen på den andre så skal den gjette? Det kan være akt i fra en bukse til mat

    2. Utrolig flott antrekk, men klarer du virkelig å gå så tynnkledd når det er så kaldt ute som nå? Hehe. God helg, kos dere 🙂

    3. Kristina: Takk, Kristina! 🙂 Hehe, det er ganske kaldt, men når jeg går så lite kledd bruker det å være når jeg typ skal ut å spise eller gjøre noe innendørs. Da er det ikke lange tiden jeg er ute! 🙂 God helg til deg også, klem!

    4. Wow, flott antrekk. Men er det ikke litt kaldt? ❄️
      Videoblogg tips:
      – Bean Boozled
      – Lip reading challenge (en hører på musikk, den andre sier en setning, den som hører på musikk skal prøve å si hva vedkommende sa)
      – morgen rutine
      – ting som irriterer dere
      – Fun facts
      – condom challenge (slippe en ballong med vann over hode)
      – would you rather
      – Snapchat Q&A

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg