“Jeg takler ikke overvektige folk”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

THIS SUNDAY IS GOING TO BE A FUN DAY

God morgen fra en uthvilt Isabel! Jeg våknet til kos fra min kjære, da kan jeg ikke annet enn å ha en god dag. Hehe! Kliss, klass. Vi hadde det så koselig i går. Pierre stelte i stand middagen jeg pratet om også fikk vi besøk av P sin beste kompiss! Første gang jeg hilste på han faktisk, og han var så hyggelig! Det merktes at de har vært venner i maaange år, haha. Planen i dag er å dra ut å spise, redigere vlogen fra i går og uploade den til dere! 🙂 Søndager er så deilige, da er det lov å slappe av og bare kose seg. Jeg må hvert fall bruke dagen til å lade opp batteriene, for den kommende uken er travel for min del. Gleder meg!! 🙂 Jeg har forresten fått en del spørsmål om hvor kjolen på bildene er fra, da jeg la ut bilde på snapchat. Den er fra Romwe! Så fin og enkel.

Men dere! 🙂 I forhold til det forrige innlegget mitt, om Paradise Hotel, fikk jeg en del respons. Jeg skjønner jo at folk reagerer negativt til en viss grad, for flere av intervjuenet er jo ganske… Ja, spesielle. Som feks han som sa at han ikke takler overvektige folk. Det er jo ikke en fin ting å si, det kan jo jeg også si meg enig med dere i. For all del! Det er ikke det jeg reagerer på, det er mer dømming og hating over det å bare være en PH-deltager. Med en gang man blir assosiert med programmet er man jo tydeligvis lam fra halsen og opp. Det er det jeg ville frem til. Media er jo også flinke til å fremstille oss mindre intelligente, det skal ikke stikkes under en stol. Men tro det eller ei – selv om man er deltager har man både hjerneceller og moral. 🙂 Håper bare at seerne er litt greiere dette året, og tenker litt på hva de skriver for alle å se. Og til dere deltagere? Vær så greie – IKKE gå inn og les på forum. Det er det verste dere kan gjøre. Jeg gleder meg til å se på sesongen! Heier spesielt på en viss en, hehe. Krysser fingrene!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole: ROMWE her

29 kommentarer
    1. Legger nesten aldri igjen kmt på blogger, men ville bare si at jeg digger bloggen din og det arbeidet du legger i den hver eneste dag, ha en forsatt fin dag, fantastiske Isabell.

    2. Hei! Romwe er noe nytt! Er det det samme som sheinside omtrent? Gjerne fortell litt i et innlegg om erfaringer fra denne siden 🙂

    3. Hei 🙂
      Jeg lurte på om du kunne skrive litt om hvordan det er å bestille fra Sheinside,
      og da tenkte jeg ift. størrelser, frakt, toll, o.l.
      Hadde vært veldig greit!

    4. Hei:) Når du bestiller fra sheinside hvor lang tid tar det ca? bestilte noe for en stund siden og har ikke hørt noe fra de.. kan du kanskje skrive et innlegg om siden og størrelser osv?:) klem

    5. Hei! Jeg lurer på noe helt annet. Du vet det gruppebildet ved bassengkanten som dere tok i fjor. Der alle har på seg sånne 80-tallskostymer. Hvor er egentlig du på det bildet? Jeg kjenner nesten ikke igjen noen der! Bestemte dere selv hva dere skulle ha på dere?

    6. Hei! Først og fremst vil jeg si at du er utrolig pen! Jeg er helt enig med det du sier om at selv om man er med i paradise hotel så er man fortsatt ett mennesket og man får oppleve noe man kanskje kun får oppleve engang i livet.!
      Jeg ville også spørre hvilket redigeringsprogram, for du har en så fin header, tenkte å starte blogg selv, og om du kunne gidd meg noen gode tips tar jeg gjerne imot det! 🙂

    7. Folk som er lamme fra halsen og ned er jo ikke mindre intelligente av den grunn, dårlig sammenligning.
      Ellers stå på søte deg 🙂

    8. Hei! Angående snap story bildet ditt: du la ut bilde av deg selv med en kullsvart ansiktsmaske på. Kjøpte du den på coverbrands og synes du at den funker? Hilsen en som gjør alt for å få en ren og kvisefri hud.

    9. Jeg ante ikke at du var fosterbarn! Jeg har vært innom bloggen din noen ganger, men leste det nå idag i ett av dine innlegg. Jeg er også fosterbarn og har “lett” etter å snakke med noen som også har vært det. 🙂 Fulgt deg på PH. Du er en flott jente Isabell 🙂

    10. Hei kan dere ha “Touch My Body Challenge” den er ganske ny og ikke så mange som har gjort den. ❤️❤️

    11. Ok… Du er veldig veldig, veldig, veldig pen. Men ro ned nebbet, vær så snill. Det gjelder forøvrig alle andre jenter, gutter og transpersoner der ute også. Vurderer du å anlegge nebb, DRIT i det. Du er 99% sannsynlighet mer awsome uten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg