DEN STORE NYHETEN!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ÅH, ENDELIG. Noen som ser forskjell på bloggen min? Hihi. Nå, dere! Nå kan jeg endelig meddele at jeg har blitt Side2blogger! Jeg er så uendelig takknemlig og ikke minst stolt. Det at noen andre, uten om meg selv, har stor tro på min blogg og vil inngå samarbeid med meg er sykt kult! Jeg er så takknemlig. TUSEN TAKK! Nå gleder jeg meg virkelig til reisen videre. Shit dere, nå er jeg Side2blogger sammen med blant annet Sophie Elise, som jeg har sett opp til og lest bloggen til i mange år. Også Kristina Andersen! Hun har jeg også sansen for, så vilt dyktig. Dette er så gøy. Hvem hadde trodd! Ikke jeg hvert fall 🙂 Det er noen som ikke har trodd på meg og min blogg i det hele tatt, og ment at den kom til å forsvinne ganske så kjapt etter at Paradise var over. Men vet dere hva? Dere tok så feil! 🙂 Det er gøy å kunne motbevise, hehe. Og ikke minst, bevise overfor meg selv at jeg kan oppnå hva jeg enn vil – om jeg bare jobber hardt nok for det.

Til dere som alltid klikker dere inn her og heier på meg – dere betyr alt for meg! Virkelig. <3 Nå har jeg et fantastisk team med meg videre, som jeg er veldig takknemlig for. Håper dere vil følge meg videre på reisen – dette blir gøy!!! 😀 Nå er jeg en blogger for real!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Snapchater den store nyheten også selvsagt! 😉 Hihi.

33 kommentarer

Siste innlegg