Slik får jeg fin og ren hud!

Annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg tenkte å tipse dere om en ansiktsmaske jeg har testet ut et par ganger nå. Og vet dere hva? Jeg er avhengig. Denne må være en av de beste jeg har prøvd noen sinne, sånn helt ærlig. Det er en ting jeg sliter ekstra med, og det er “svarte prikker”. Dere vet de nede i porene? Jeg har ikke kommet over noen produkter tidligere som fjerner dette så bra som denne ansiktsmasken fra Maybeauty. Denne masken fjerner sorte prikker, motvirker akne, fjerner olje og død hud. Du finner den her – klikk på linken å få 30% rabatt! Eller bruk rabattkoden “sraadfacemask30”. Min favoritt maske!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

35 kommentarer
    1. Har sett flere som anbefaler den, tror jeg skal prøve den ut selv. Fungerer det så er det jo kjempebra! Du er forresten utrolig pen uten sminke:)

    2. Oooo også fikk jeg 30% på alle produktene, også fotmasken og lash serumet! Takk for tipset! Jeg pleier å betale meget mer da jeg ikke hadde rabattkode! Takk Isabel! Du er meget pen uten makeup!

    3. Jeg har ikke brukt masken, men jeg fikk masken og alle produktene fra MayBeauty på juleaften fra en ven som bor i Sverige. Fotmasken og hårserum er veldig gode! Så ska jeg også prøve ansiktsmasken når jeg kommer hjem ikveld, har den der hjemme 🙂

    4. Det med at du nevnte at du skulle poste masse post, fikk meg til å se på bloggen din mer ? var det her meningen din ? .. vel.. er skuffet.. forventa mer av deg ..

    5. Hvor ofte bruker du den? Er det flere ganger i uken? Hver dag? En gang i uken?
      Versåsnill å gi svar 🙂

    6. Vilde, jeg har brukt den hver uka for 3-4 måneder og huden min er super mykk. Bruker også foot mask fra Maybeauty, den er perfekt, er avhengig!

    7. Hej hej jag bor i Sverige och brukar beställa masken och hår serum från de. De har ju svensk sida också. Jag får dock beställa ett stort paket ansiktsmasker från norska sidan nu när jag kan spara 30%. Blir rätt mycket när det rör många hundra kronor 🙂
      Tack Isabel! Ha en trevlig vistelse i Sverige!

    8. Hei 🙂
      Jeg prøvde å trykke på linken til ansiktsmasken, men jeg fikk opp en ny fane med bloggen din, og jeg måtte skrive inn passord? Dagen før så funket denne linken og jeg kom rett på den siden med masken :p
      Har veldig lyst å teste den ut 🙂 Er det sånn maske som er j***lig vond å rive av? 😛
      Ha en fin kveld videre Isabell 🙂

    9. vsb: Heiii! Åh, vet ikke hva som skjedde der. Nå er linken fikset <3 Takk for du sier ifra 🙂 Neida, den var ikke vond 🙂 Pass bare på å ikke ta den over øyenbryn, for da gjør det vondt. Haha!

    10. vsb – ursäkta att jag skriver på svenska, hoppas du förstår ändå 🙂 jag har använt masken 1 gång i veckan för lång tid nu och det gör anbsolut inte ont att riva av den! Det är en skön känsla och man känner verkligen hur ansiktet rensas på djupet! Precis som Isabel sa, undvik delas med hår på, exempelvis ögpnbrynen! Ansiktet är jätte mjukt och mina acne problem har blivit betydligt bättre, jag är väldigt känslig av mig och brukar ha svårt att finna bra masker. Ros till MayBeauty och deras produkter!

    11. Jeg har allerede testet masken, men på grunn av teknisk feil vid tidspunktet jeg la ordern, før Jula ble det 3 bestillinger! Jeg fikk hjem alle 3 og fikk 3 x fratrekk fra kortet mit. Når jeg tok kontakt med kundetjenste fikk jeg veldig bra service! Jeg fick pengene i retur for de 2 ekstra pakkene og fikk beholde alle 3 produktene! Så jeg rekommenderer shoppen da de også har veldig bra kundeservice, og sammen med bra produkter blir det jo bare ++++++

    12. Jeg har bestilt masken, men jeg får ikke noe e-post eller noen ting! Hvis jeg prøver å trykke på linken så kommer det opp en annen link på bloggen din

    13. Eg fekk heller ikkje bekreftelse på mail etter bestillinga var gjennomført,men produkta kom i posten ca 10dager seinare etter at kjøpet var gjennomført.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg