Date med mine favoritter

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For en hyggelig aften jeg hadde i går. Jeg dro ut og spiste sammen med mine to favoritt gutter, Pierre og Mathias. Som vanlig ble det Fridays, haha. Jeg hadde en deilig tre-retters, ble stappmett! Så godt å se M igjen, det er faktisk en stund siden sist da vi både har vært i Thailand og hatt det utrolig travelt siden vi kom hjem. Vi ler alltid så godt når vi er samlet. <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

<3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mums!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette, dere? Dette er kjærlighet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette også… Mmmh!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her skulle Mathias forklare noe… Ingen vet hva! 😉

14 kommentarer
    1. Lurer på om det noen gang har vært kleint å være dere tre sammen? Siden du har vært sammen med Mathias før, eller om Pierre noen gang har vært sjalu hvis dere to er alene?

    2. Hei. Du er så pen og søt. Jeg lurte på om når neste spørsmålsrunde blir. Og jeg hadde Vært sååååå sykt glad om du addet meg på snap. Haha overdriver litt nå men mitt aller nest største drøm er å møte deg eller at du addet meg på snap. Har addet deg Hilsen en fan av deg♡♡♥☆☆☆★

    3. Er det slik at deg og Mathias var sammen? Virket som det var et PR-stunt.. Etter jeg leste historien om da deg og Pierre ble sammen/forelsket nevnte du ingenting om at du var sammen med M… 🙂

    4. Må bare si at jeg synes du kler så utrolig godt den naturlige looken du hadde på bildet over!! Wow😻

    5. Åååå, så pen du var i dette innlegget!! Du må begynne å sminke deg slik enda oftere. Du er pen med sminke også, haha er ikke det, for du er dritpen! Men her var du sinnsykt pen altså!!!! <3

    6. kjære isabell. du er rå flott – spesielt her når du har mindre sminke. Du er utrolig pen NATURLIG. La oss se mer av det, vær så snill. Når du har fått en så stor blogg-stemme som nå, blir du automatisk til et stilikon ungjenter ser opp til. Din naturlige look er virkelig noe å strebe etter. Uten så mye sminke du vanligvis bruker så ser du fortsatt ut som en rålekker modell. Så vær så snill, la oss se mer av dette.

    7. Sponsa av Fridays eller? De har jo ikke akkurat fått strålende kritikk i det siste på renhold, usj..

    8. Shit du var helt utrolig pen på dette bilde! Synes du er veldig fin med sminke også men du var faktisk enda vakrere med denne type sminke wow!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg