10 ting Pierre gjør som irriterer vettet av meg

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mamma: “smiiiil, da!”.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Mamma: “rett i ryggen, dere ser ut som søppelsekker”.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Pierre: “Vad? Søppelsekker?” 

Jeg: *ler*

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Til slutt ble det kizzez og fjortiz-peacen!


 Negler. Han bruker å rive av negler (dere vet når det er sånn flis…?). Jeg iiiiler! Hver gang får jeg helt fnatt og river hendene hans ut fra hverandre, hehe. Klarer virkelig ikke den lyden. 

“Hører du???”. P er veldig dårlig på å høre etter når jeg snakker med han. Jeg sitter å babler og babler i ett sett (som vanlig, hehe), og når jeg har fortalt en roman i ca. 5 minutt får jeg et “hæ, hva sa du egentlig?”. Enten det, eller bare et tomt blikk som sier sitt… Blir like irritert hver gang og nekter å fortelle en gang til. Haha!

Sex, dere. Jeg elsker Pierre og jeg elsker kroppen hans. Og jeg elsker sexen. P er virkelig en gud i sengen. Men av og til, bare av og til, må jeg få lov til å jobbe ferdig før han skal rive av meg klærna…. 5 minutt, baby!!!

Feil, hva er det?! Han mener at han aldri har feil. Med mindre jeg er enig med han, er jeg dum i hodet eller så “forstår jeg ikke hva han mener”. Av og til kan jeg faktisk bare være uenig.

Shopping. Jeg HATER å shoppe med han. For hver gang jeg finner noe døøødsfint og viser han det, gir han meg “wtf, ser jeg ut som en jævla klovn eller”-blikket. Det jeg synes er fint, synes han er stygt.. Jeg skal faktisk begynne å gå ut å shoppe til han UTEN at han er med, og spille kjeeempe lei meg dersom han ikke bruker det. 🙂

Jeg får ikke lov til å ta mer botox. Om jeg gjør det, skal han tatovere mer på hendene sine. Og det synes jeg er mindre fint… Med andre ord må jeg la sinnarynka være fint plastret i panna. Wuhu!

Dusjen. Han vil ofte at vi skal dusje sammen, men når vi da omsider står der, blir han irritert når jeg tar dusjhodet. HVA forventer du? Selvfølgelig må jeg ha det varme vannet! 🙂

Når jeg sminker meg… Da pleier han å komme å fucke med meg og dermed blir også sminkingen så som så. Du kan ikke komme å dra meg i håret mens jeg påfører mascara elskling??

Gullfisk hukommelse. Jeg tror ikke det finnes en eneste person på denne planeten som er så glemsk som min kjære. Han glemmer sånn seriøst ALT. Nesten, hvert fall. Feks når han skal fortelle meg noe. Han starter så fint, og plutselig stopper han opp… Hva var det du skulle si, baby?

Følelser. Når Pierre er glad, så syns det i kanskje to minutter så er det over. For meg er det helt omvendt, jeg blir helt i ekstase, skriker og hiver meg rundt halsen hans. Mens han? Han gir meg et lite smil, også fortsetter han å være glad inni seg. Slik var det da han vant PH også. Haha! Han viser ikke så mye følelser alltid. 


Haha! Vi ble enige om å skrive hver vårt innlegg om hva som irriterer oss ved hverandre. Det var faktisk veldig gøy å sitte å skrive, for å så lese hverandres punkt når vi hadde skrevet ferdig. Morsomt å se hva jeg gjør som får han til å riste på hodet. Les hans innlegg om meg her.

23 kommentarer
    1. 1 Gratulerer med ny heading! Det var på tide 🙂
      2 Jeg ble faktisk litt overrasket da jeg oppdaget at du er flink til å blogge og du er nå en av min topp 3 blogger jeg følger. Du vet disse fordommene om PH-deltakere….
      3 Punkt 9 på lista til Pierre må du gjøre noe med.
      Ha en fin dag og fortsett med det gode arbeidet

    2. Gjør how well do you know me challenge. Den går ut på at dere spør hverandre spm som partneren skal gjette.. Hvis vedkommende gjetter riktig får han/hun 1poeng , dere bestemmer selv hvor mange spm dere skal spørre. Tilslutt oppsummerer dere med hvem av dere som har fått mest poeng. Taperen skal bli sminket i blinde av den som vant etter det skal VINNEREN lage en mystisk drikk som består av hva slags ingredienser du vil og skal se på at taperen drikker alt! Du kan selv velge hvor mye taperen skal drikke!

    3. Gjør how well do you know me challenge. Den går ut på at dere spør hverandre spm om dere som partneren skal gjette.. Hvis vedkommende gjetter riktig får han/hun 1poeng , dere bestemmer selv hvor mange spm dere skal spørre. Tilslutt oppsummerer dere med hvem av dere som har fått mest poeng. Taperen skal bli sminket i blinde av den som vant etter det skal vinneren lage en mystisk drikk som består av hva slags ingredienser du vil og skal se på at taperen drikker alt! Du kan selv velge hvor mye taperen skal drikke!

    4. Gjør how well do you know me challenge. Den går ut på at du og partneren din spør hverandre spørsmål (dere velger selv hvor mange dere vil spørre) hvis man gjetter riktig får man 1 poeng, hvis man gjetter feil skjer det ingenting. Når dere er ferdig å spille oppsummerer dere hvem som har flest poeng. Vedkommende med flest poeng vinner. Han/Hun som vant skal sminke taperen i blinde…. Etter det skal VINNEREN lage en mystisk drikk som TAPEREN skal drikke. Og husk at taperen skal drikke opp alt! Som straff for å ikke kjenne partneren sin godt nok❤️❤️😂😂😂

    5. Gjør how well do you know me challenge. Den går ut på at du og partneren din spør hverandre spørsmål (dere velger selv hvor mange dere vil spørre) hvis man gjetter riktig får man 1 poeng, hvis man gjetter feil skjer det ingenting. Når dere er ferdig å spille oppsummerer dere hvem som har flest poeng. Vedkommende med flest poeng vinner. Han/Hun som vant skal sminke taperen i blinde…. Etter det skal VINNEREN lage en mystisk drikk som TAPEREN skal drikke. Og husk at taperen skal drikke opp alt! Som straff for å ikke kjenne partneren sin godt nok❤️❤️😂😂😂

    6. Du og Pierre er nydelige sammen! Ser meg selv og min kjæreste i dere, haha ! Og du har virkelig den fineste stilen, ansiktet,kroppen,smilet,håret og øynene! Har dere noen planer om å få barn i fremtiden egentlig?
      klem

    7. Ville bare si at du er utrolig pen og du virker som en smart jente. Ikke bry deg om de som sier noe annet.

    8. Ville bare si at jeg synes du er utrolig pen og du virker som en smart jente. Ikke bry deg hvis noen sier noe annet. Du fortjener virkelig det beste<3

    9. Du overdrive komplimentene om pierre… Ikke normalt å skrive “baby” “min kjære” og “elskling” etter hver gang du nevner navnet hans haha

    10. kan fårstå at han e snille å alt mot deg å sikkert ein greie kar, men du må få dempa den selvtillitten.. blir for domt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg