10 ting jeg elsker med Pierre

Hei lovers! Jeg lovet jo å skrive innlegg om hva jeg elsker med Pierre etter forrige innlegg om hva vi irriterer oss på. Det falt i god smak hos dere og det er veldig gøy for oss å se! 🙂 Pierre har skrevet sin liste om meg også, som dere kan lese her. Klem <3


 

Omtanke. Pierre sitt hjerte er et av de største og varmeste. Selv om han misliker en person, viser han fortsatt medfølese om den personen har det vondt eller opplever noe dårlig. Det er en egenskap som er veldig fin, og som jeg ikke har selv. Jeg synes det er ganske inspirerende å se på, da han får meg til å ville bli en bedre versjon av meg selv.

Humor. Han er veldig morsom! Jeg vet ikke hvor mange ganger han får meg til å le i løpet av en dag. Enten så kommer han med sine gullkorn, eller så driter han seg bare litt ut. Sistnevnte er noe av det gulligste jeg vet. Da blir han litt flau, rødmer og smiler. <3

Kroppen. Jeg sikler. Jeg har ikke en eneste ting å klage over når det kommer til kroppen hans. Deiiiiilig type! Jeg foretrekker han i kun bokseren (… eller uten) slik at jeg kan nyte synet av hans muskler til alle døgnets timer. Nam!

Morgenstund. Måten har vekker meg på. Alltid like godt og koselig! Jeg er en sånn person der morgenen er alfa omega for hvordan resten av dagen blir. Når jeg våkner med Pierre blir morgenen alltid like bra. Han vekker meg med mange kyss og masse kjærlighet. Etter at jeg ble sammen med han hater jeg å våkne uten han. Morningene blir langt i fra de samme!

Ydmyk. Pierre er utrolig ydmyk og down to earth. De fleste blir overasket når de snakker med han og merker hvordan han egentlig er. De fleste vil nok tro at han er cocky og høy på seg selv, men det er så langt i fra realiteten.

“Kom igen nu!”. Pierre gir meg alltid den pushen jeg trenger! Han ser til at både han og jeg alltid presterer vårt beste, uansett hva det gjelder. Jeg blir ofte litt negativ til saker som ikke er så gøy, og da er det så deilig å ha han til å sparke meg i ræva! Han kicker ass og motiverer!

My rock. Pierre støtter meg i alt jeg gjør. Han viser meg alltid tillit og støtte, uansett hva det gjelder. Av og til er han gjerne uenig, men han står alltid der, ved min side. Jeg kan regne med han, og det er fantastisk. <3

“Jag är bara din, Isabel”. Det skal ikke legges skjul på at jeg har vært ganske skeptisk og usikker på han når det kommer til lojalitet. Det jeg elsker er at han hele tiden viser meg hvor han står. Når vi er ute å fester feks holder han rundt meg hvert eneste sekund, om det så er en hånd på låret mitt. Han signaliserer virkelig at han er min. I tillegg til det forteller han meg hele tiden hvor mye han setter pris på oss, og gir meg komplimenter i bøtter og spann. Kjærlighet fra denne mannen er det ikke for lite av. <3

Kos. Kosetid med P er det beste jeg vet. Jeg elsker å ligge i armkroken hans og bare være. Når han stryker meg på armene og ryggen, når han koser meg i håret. Nyte hans tilværelse. Og spoone! Vi er made for hverandre, for spoonen er heeeelt perfekt! 

Svensk. Jepp! Jeg er så svak for språket, synes det er så fint. Spesielt når han sier “vad sa du?”. Det smelter jeg for, aner ikke hvorfor. Haha! Synes bare det er så deilig når han sier det på den måten han sier det på. <3 Helst vil jeg han skal si den setningen hvert 5 minutt.

 

17 kommentarer
    1. åå snille Isabel, kan du vær så snill si asap hvor den hvite kjolen fra snapchat er fra?? går igjennom Nelly nå for å finne den i tilfelle den er der, men finner ingenting hh
      God helg!

    2. Jeg ser ordet “spoone” overalt.. får aldri et svar på hva det egentlig betyr.. sååå, om noen vet så plis svar!!

    3. Da jeg så dere på paradise hotel så tenkte jeg på hvorfor ikke dere ble i lag, fordi jeg syns dere passet så godt sammen og det syns jeg fortsatt. Flott par 😊

    4. Hehe, når kommer den “store nyheten” som du egentlig skulle avsløre da, om et spennende samarbeid til den “framgangsrike karrierekvinnen” du later som du er? Ble det ikke noe av? Dumt du lyver til leserne dine om at den og den datoen skal du poste noe “nytt og spennende” også skriver du ikke noe mer om det! Flaut

    5. Jeg bestilte klær for 1 måned siden ca og klærne var helt ulike enn det jeg hadde bestilt! Kan du plis ta kontakt for vil ordne opp i det og høre hva du tenker om det:)

    6. Jeg bestilte klær for 1 måned siden ca og klærne var helt ulike enn det jeg hadde bestilt! Kan du plis ta kontakt for vil ordne opp i det og høre hva du tenker om det:)

    7. Jeg synes du har begynt å bli litt høy på deg selv prøv å vær litt mer ydmyk! Det kler ingen å bli høy på seg selv fordi di har blitt kjendiser.. Var ydmyk. Svar fansa og ikke ta ting for gitt

    8. Hanne, regner med det var fra Isabell sin salgsside? Om du mener SheIn, hva skal Isabell gjøre med det?:) Er du selv som må kontakte kundeservice.. Virker som om mange tror at Isabell styrer SheIn..

    9. Hei Hanne! Hvis du har bestillt klær fra sheinside anbefaler jeg ikke og gjøre det igjen. Hadde bloggsamarbeid med dem for noen år siden men jeg avsluttet det fordi både jeg og leserne mine var veldig misfornøyd. Med mindre du er XXS i størrelse, så bør du ikke handle der. Jeg fikk sponset et skjørt til slutt som var størrelse XXL, men eneste som fikk på seg skjørtet var kusina mi på 9 år. Som var veldig tynn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg