Sitter i møter hele dagen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

GOD MORGEN ONSDAG! Ikke lenge til helg nå, flinkinger. I dag er jeg oppe tidlig, for jeg har knapt med tid. Jeg har masse på agendaen i dag og skal virkelig forsøke å komme a jour med mailboksen. Jeg skal på to møter, hente pakker på posten, utføre noen bookinger. Jeg har en travel dag fremfor meg. For å være helt ærlig så liker jeg å det sånn. Get shit done! 🙂 Jeg skal også fikse brynene mine på et nytt sted i ettermiddag, det blir spennende! Viser dere selvsagt senere. Jeg har erfart at mine bryn må noen profesjonelle ta seg av, da vi alle (kremt…) vet hvordan de blir seende ut om jeg har jobben i egne hender. Haha, ler! Ah, ja… Viktig å ta vare på det ytre også oppi alt stresset. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tenkte bare å titte innom på morgenkvisten og ønske dere en kick ass-dag! Føler dette har blitt en hverdagsrutine nå, det å si god morgen til dere før jeg setter i gang dagen min. <3 Nå må jeg ta på meg skoene og dra. Frokostdate med mamma venter! 

6 kommentarer
    1. Isabell, om du drar på byporten frederik&Louisa så finnes det en dyktig dame som jobber der som heter shahin, hun er heeeelt rå på og nappe bryn og hun napper med tråd også. anbefaler deg sterkt og ta turen innom
      Om du vil bli 100% fornøyd😊👍

    2. Dette har ikke noe med inlegget å gjøre! Men du har så innmarri mange fine bikinier! Og jeg lurer på HVOR kjøper du bh-er og bikini overdeler som ikke er for folk med 300 rundt livet?? Jeg er liten rundt, men har kjempe store pupper. Har ingen bh-er som passer ordentlig.. jeg trenger big cups uten å måtte ta større rundt. VÆRSÅSNILL og svar på dette, jeg har ingenting!!! haha!!

    3. Hei Isabell!
      Kan du lage et innlegg om hva du pleier å spise til frokost/lunsj/middag? Hva slags mat du handler inn i løpet av en uke og evt treningstips! Du ser utrolig bra ut!:) klem!

    4. Hei! Hvilken størrelse har du i den rosa “faux fur” jakka som du kjøpte fra Shein? 🙂 den du la ut på snap for litt siden?

    5. Hvor fikset du øyenbrynene dine?
      Så på snapchat – vet du om et sted man kan gjøre det samme på i Bergen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg