Topless-shoot og tattoveringer

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei venner! Da jeg la ut bilde med denne jakken på, på snapchat igår fikk jeg mange spørsmål om hvor den er fra. Link finner dere litt lenger ned i dette innlegget. Den er så god og myk! Den er faktisk varm også, noe jeg ikke hadde forventet. Tror nok at jeg må klikke den hjem i flere farger, for denne vet jeg allerede at jeg kommer til å ta i bruk mye fremover. Nå slapper jeg bare av sammen med Pierre. Vi vet ikke helt hva vi skal senere i dag, men han har planer om å tattovere seg mer. Og det er jeg ikke enig i… Jeg synes at det holder med de tattoveringene han har sålangt og mener at han ikke trenger fler. . Men vi får se da! Jeg er like mye mot fler tatoveringer som han er mot topless shoot, så vi får se om han bryr seg nok. Haha! Jeg ønsker selvsagt ikke å flashe tits på shoots, og det kommer heller ikke til å skje. Men jeg skremmer han litt med at dersom han skal ha mer blekk, så kommer jeg til å stille opp på shoots (men det er selvsagt bare tull!). Krysser fingrene for at han ikke kommer hjem i morgen med mer blekk……. Jeg liker han så som han er nå, men mer tattoveringer synes jeg ikke er nødvendig. 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Adlinks

Jakke: her 225 kr

Turtleneck: her 135 kr

Jeans: her 162 kr

Sko: her 342 kr

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

32 kommentarer
    1. Jeg må bare si at du er utrolig flink på de overskriftene.
      Haha! Du gjør så folk får lyst til å lese og det er veldig bra ofc 🙂
      Og så lurer jeg på hvor alle de skrivefeilene folk snakker om er?!
      Jeg ser nesten ingen, en eller to innimellom, men ikke på langt nær så mye som de andre snakker om. Og jeg er veldig nøye på sånt, ellers hadde jeg ikke fått 6’er i norsk 😉 stå på videre, du er faktisk den eneste bloggeren jeg leser ALLE innleggene til❤️

    2. Hei Isabel! Du har så utrolig flott farge på håret! Du hadde vel helt mørkt hår før, ikke sant? Hvordan gikk du fra helt mørkt til slik det er nå? 🙂 Ble det oransjt eller noe underveis? Hvor mange frisørbesøk måtte til? 🙂

    3. Så fin jakke! Du har så fin stil, men syntes det er så dumt at du aldri sier noe om størrelsen på plaggene du linker til. Da tørr jeg ikke bestillle…

    4. Har aldri kommentert her før, men må bare nå, du er så utrolig fin Isabel, håper du ser det selv! Og lurte på om du kanskje kunne skrive et utfyllende innlegg om hvordan du klarte å komme deg ut av spiseforstyrrelsens hule hånd? Klem!

    5. Hahahaa så utrolig teit du er!!! Hadde ikke hatt en kjæreste som deg vis jeg ikke fått lov til noe som helst ikke bli helt Martine nå . La gutten bestemme selv uten at du skal true han .

    6. Silje: Hei Silje. Tusen takk, så snill du er 🙂 Jeg kom meg vel ut pga min ekskjæreste faktisk.. Til slutt blir man klar over hva det er man driver med og tar tak i det. Jeg gikk til psykolog og ernæringsfyiolog flere ganger i uken. Jeg fikk beskjed om at dersom jeg ikke gikk opp i vekt, kom jeg til å tvangsinnlagt på psyken. Det var det skumleste på den tiden, så da fikk jeg en støkk.. Klem <3

    7. Man truer aldri en kjæreste at man gjør det slutt! Uansett om du mener det eller ikke, ikke ekte kjærlighet da! Selv om man er i et forhold må man kunne bestemme over seg selv når det gjelder sin egen kropp. Respektløst av deg å drive med truing.

    8. Hei, lurer på hvilken strl du pleier å bestille fra Shein? Hvordan er kvaliteten? Har nemlig bestilt derfra to ganger, men bommet veldig på strl og kvaliteten var forferdelig. Virker som klærne du bestiller passer veldig bra, er det kanskje bare jeg som har vært uheldig?

    9. Hvor lang tid tar det ca fra man bestiller til man får det man har bestilt? Bestilte nettopp den samme jakken! Utrolig fin 🙂

    10. Hei!
      Jeg er ca 163 høy og bruker xs/s i alt av overdeler.
      Hvor høy er du for og sammenligne med meg? Lyst og kjøpe jakken! 🙂

    11. Hei!
      Jeg er ca 163 høy og bruker xs/s i alt av overdeler.
      Hvor høy er du for og sammenligne med meg? Lyst og kjøpe jakken, men usikker hvordan størrelse jeg må ha! 🙂

    12. Hei 🙂 du har så fin stil! Hvor er den hvite kjolen fra snapchat fra? 😀 tror det så ut som det var litt blondelignende på?

    13. Du har veldig til x-factor på dine bilder. Man kan se gjennom bilder av vakre kvinner, men du er en “showstopper”
      Gratulerer

    14. Hellu! 😊
      Jeg syntes du har skikkelig fin stil og vil veldig gjerne prøve å bestille den jakka f.eks. hvordan er den i størrelsen? Jeg er en M/L, kan jeg da bestille L eller blir det for lite? Litt skeptisk til å bestille ting fra nettet, hvertfall når det ikke er fra Norge. 🙈 hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg