BROWS ON FLEEK!

Sponset behandling.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BROWS ON FLEEK

ENDELIG er bønnene mine besvart! Nå dere, nå har jeg funnet den perfekte klinikken som gjør bryn – Brow Rehab. Her er de suuuper dyktige! Jeg kom inn med tynne, rotete bryn uten noe fin form og gikk ut med fyldige, perfekte bryn! Jeg ble helt sjokkert etter endt behandling, brynene mine var jo plutselig blitt tykke og fyldige! Behandlingen som ble gjort på meg er deres signaturbehandling brynsløft. Den inkluderer konsultasjon, voksing, farve og forming med pinsett. De finner den perfekte formen til ditt ansikt, og bruker bortimot 45 minutter på denne behandlingen. Hun jeg går til heter Elin! 

Om du oppgir koden “Isabel” får du 20% på behandligen jeg fikk! Denne rabattkoden varer ut januar.

For å booke time:

– Book online her (skriv kodeordet “isabel” i notatfeltet om du booker online)

– Tlf: 22551600

Før

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter.

Sjekk den forskjellen da! En meget fornøyd Isabel 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Prisliste:
Brynsløft 650,- (voks, farve og napp)- anbefales førstegangs kunder 

Petit express 400,- (farve og napp) 
Farve bryn 225,-
Farve Vipper 300,- 
LVL vippebøy 850,- 
Manscaping // herreforming 250,- 
17 kommentarer
    1. Kjempe fine!! Har tattovert øyenbryna mine for 2 år siden, men det går så fort bort!! Så ønsker å prøve dette, men bor i Stavanger. Vet du om en bra klinikk der?

    2. Hvilke utgangspunkt bør man ha før man eventuelt har time? Må man vente noen uker med å nappe selv så man har litt hår så det blir enkelte for de å forme? Eller kan de være nylig nappet og sånn man pleier å ha de?

    3. Wow, så utrolig fint!! Jeg trenger å fikse mine bryn asap.. Ser at du har vært hos Beauty House tidligere og snakket varmt om de når det kommer til bryn. Hvilken av disse to stedene anbefaler du? Jeg har aldri fikset brynene mine, så trenger nok samme behandling som du har her 🙂 De er grusomme nå…

    4. Anonym: Ikke sant! Jeg er sååå fornøyd. Jeg anbefaler definitivt Brow Rehab. Beauty House er flinke de også, absolutt, men ikke i nærheten av BR. Hos Beauty House er det i grunn bare napping som ble gjort på meg, men jeg ser jo nå at det er både farge, voksing OG napping som er the key! 🙂 Lykke til <3

    5. Åh, takk for raskt svar! Da bestiller jeg time hos Brow Rehab 🙂 Gjelder rabattkoden hvis jeg bestiller i dag, men får time i starten av februar?
      Vil også bare si at jeg liker bloggen din skikkelig godt, og at du virker som en veldig godhjertet person! <3 Keep up the good work!

    6. heisann Isabell 😉 så på snappen din 😛 hvor har du fått tak i San Valentin 3 liter,har forsøkt å få tak i lenge men har det ikke her 🙁
      Klem kristin

    7. Det ble kjempe fint!! Jeg vurderer å gjøre det selv, og lurer på hvilken “behandling” du brukte? Jeg har tenkt litt på å ta en tattovering-ish som går av etter ett par år. Har du noen tips?:)
      Ha en fin lørdag<3 klem

    8. Hei, Dette har ikke noe med dette innlegget og gjøre, men jeg lurte bare på om du har erfaring med og bestille ting fra shein.com og om det er en `trygg`side og bestille ting ifra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg