Meg og Sara


I miss this one

Nå er det lenge siden jeg har truffet min partner in crime. Det er ikke ofte vi går så lenge uten å reise til hverandre, men nå har det gått alt for lang tid! Det er ikke bare jeg som savner henne – dere legger stadig igjen kommentarer og lurer på hvor det blir av henne. Det har altså ikke skjedd noen ting mellom oss, vi er like gode venner som vi alltid har vært! 🙂 Hehe. Jeg har vært travel siden jeg kom hjem fra Thailand, og det samme har hun. Hun er så flink og jobber hele tiden, så det har ikke vært så enkelt å fått til noe. Men nå er det snart på tide kjenner jeg! Vi prater sammen i tlf flere ganger i uken, så kontakten holder vi uansett. Før jeg reiste til Thailand besøkte vi hverandre hele tiden, tror vi var hos hverandre 5 helger på rad? Haha.

Jeg mimret litt tilbake til sommeren i Rhodos i går kveld, og Gud som jeg lo. Vi fant på så utrolig mye gøy! 80% av historiene egner seg ikke på en offentlig blogg, haha. Da tror jeg dere hadde lurt fælt på hva som eeegentlig feiler oss. Denne frøkna er den råeste, galeste og snilleste personen jeg kjenner. Det er ingen jeg har det så morsomt med som jeg har med deg, Sara! Vi sees snart. Hilsen en Sara-syk Isabel.

12 kommentarer
    1. Hva har skjedd mellom deg og Martine? Jeg skjønner at du ikke vil skrive et lang blogginnlegg, men kunne du sagt sånn konkret hva som gjør at dere ikke er så gode venner lengre? Er det pga. Pierre? Og, er du noe med Emilie?
      Btw, elsker bloggen din!❤️

    2. Hahah må bare si en ting. Det innlegget om 10 ting som irriterer deg med
      Pierre. Det punktet om at han river av seg neglene og det irrterer deg så du får helt ‘fnatt’.
      Tror ikke du er klar over at fnatt faktisk betyr skabb i underlivet Hahaha!! Måtte bare kommentere det 😀
      Ha en fin dag videre Isabell 🙂

    3. Du og sophie elise har syyykt lik skrivemåte!
      Sikkert derfor dere to skriver mine favorittblogger 🙂

    4. <3fnatt<3 hahahaha
      Lurte på om det hadde vært mulig om du kunne skiftet måten skriften er på i innleggene? Føler den er så kompakt og veldig store bokstaver. Eller kanskje det bare er meg? Ikke vet jeg, men tenkte bare å si ifra i tilfelle andre også føler det samme. Ha en fortsatt fiin helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg