Det ble litt for mye…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

This sunday I am hangover…

Jeg må bare starte med å takke for alle fine gratulasjoner på mitt forrige innlegg! Jeg er så glad!! 🙂 Veldig happy, samtidig som jeg er riiimelig redusert i formen. I går var jeg ute sammen med Mathias og Raija (fra Sykt Perfekt), søsteren min og noen venner. Vi koste oss så masse! Vi bestilte litt for mange flasker til slutt, som resulterte i en veeeldig full og tullete gjeng. Haha! Jeg insisterte på at vi måtte på narspiel, men heldigvis var Raija litt mer oppegående enn meg og passet på at jeg kom meg hjem i seng istedenfor. Jeg takket henne for det da jeg våknet i dag tidlig for å si det sånn, haha! Det var en super kveld med mine fine venner. Det var faktisk en god stund siden jeg festet sist, så det var godt med litt partystemning igår. Resten av denne søndagen skal jeg tilbringe på sofaen med serier og junkfood sammen med min søster. <3 Vi ligger her å dør litt…  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Håper dere får en fantastisk søndag! Nyt den – i morgen er den mandag. <3

15 kommentarer
    1. Din tittel er I am hangover. Det gramatisk korrekte er I am HUngover. Hangover er noe du har, as in du har fyllesyke. Du har skrevet Jeg er fyllesyke 😉

    2. Haha hun mener sikkert at du skrev at du er hangover, men hun mener du burde skrive at du HAR hangover.. Sikkert veldig nøye å presisere…
      Uansett, du har en kul blogg! Liker at du legger ut innlegg som er passe lange! Blir så fort lei av blogger, men siden du bare skriver ting rett og og kort og presist, blir jeg ikke lei!!

    3. Du er så nydelig! Jeg lurte på hvordan kamera du bruker ? Du får så utrolig fin kvalitet på bildene, er selv på utkikk etter nytt 😁😀

    4. Bloggen din er helt fantastisk og jeg skjønner godt at side2 vil ha deg som blogger. Jeg har lest bloggen din helt siden Paradise ble slutt.
      Først for å se hvordan det var for deg etter Paradise, men så ble jeg mer og mer interessert i deg og bloggen din. Nå leser jeg hvert innlegg du legger ut og følger deg på snapp og insta. Jeg ville bare si at hvis det var noe du kunne endre på, nå som du har blitt side2 blogger og slikt så er det bildene dine. Kvaliteten er bra, men du kunne fek. Kikket inn i kameraet og slikt. Nå ser det ut som bildene blir tatt mens du gjør noe annet. Hvis du skriver i innlegget ditt at du sitter på mac’en, sa kan du også ta et bilde av bare mac’en med noe fint ved siden av. Ikke bare av deg. Men ellers så ELSKER JEG BLOGGEN DIN!!❤️😊

    5. Det heter NACHSPIEL, ikke “narspiel… Det er lov til å være litt pirkete når man er en fast leser. Korrekt språk vil heve kvaliteten på bloggen din. Stå på!!

    6. hahah narspiel. Du må virkelig bli MYE flinkere med ord, hvis du skal være toppblogger. Du har jo skrivefeil i hvert eneste innlegg.

    7. Skrivefeil eller ikke skrivefeil, dere skjønner hva hun mener. Trenger ikke være så pirkete på alt, alle skriver feil av og til
      Høres ut som du har hatt det kjekt. Fine bilder ❤️

    8. Rätt säker på att det är minst 10 nabor som är rätt glada för att det inte blev nach. Och vilken normal människa dricker alkoläsk?! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg