I frisørstolen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei fra frisørstolen! Jeg er hos min faste frisør på Hendrix Hair Torggata og fresher opp reiret litt. Det trengs nå, for å si det sånn. Jeg er ikke den som liker å gjøre drastiske endringer på håret mitt, jeg liker best å ha det langt! 🙂 Jeg har hatt skulderlangt tidligere, men det trivdes jeg ikke med overhodet. Føler det er så vanskelig å style det, og jeg syntes ikke det kledde meg heller. Ah ja, dette er hvertfall en perfekt start på uken! Viser dere resultatet senere. Klem! <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg bare slappe av her i noen timer til. Jeg skal tømme mailboksen og skrive litt. Pierre kom akkurat, han skal også fikse på frisyren. Vi blir virkelig tatt godt vare på her! Ingen bedre steder enn Hendrix Hair Torggata. 

9 kommentarer

Siste innlegg