Min første tatovering!

Jeg er i grublehjørnet, dereeee! Jeg har lyst på en tatovering. Ja ja ja, dere tenker nok at jeg har blitt bitt av Pierre sin basille men det har jeg ikke. Haha! Jo, kanskje litt… Jeg har hatt lyst på ganske lenge nå, men aldri turt. Jeg husker da vi var på Rhodos i sommer, da var jeg sååå misunnelig på de som hadde fine tatoveringer. Linn tok jo en, og da ble jeg enda mer sugen på en. Jeg var med henne og holdt henne i hånden mens hun gjorde det, og da ble jeg faktisk litt skremt siden hun fikk litt vondt. Det gikk jo fint altså, det var ikke uutholdelig – men om du kjenner meg så vet du at min smerteterskel er riiimelig lav. Jeg tåler ingenting før jeg skriker “AAAU!!”. Linn tok jo på låret, og det synes jeg er sååå fint! Så jeg blir kanskje å kopiere henne der. 🙂 Her er to tatoveringer jeg synes er super fine:

Nå gjenstår det kun et siste problem; hva skal stå? Og hvilken skrift? Jeg synes at arabisk skrift er helt nydelig, men vet ikke om jeg vil gå for det… Er så usikker! Hva synes dere? 🙂 Og hvilken tekst synes du hadde passet til meg? Jeg trenger hjelp <3

75 kommentarer
    1. Tror at den øverste hadde passed deg veldig godt❤️ Siden du går med bikini veldig ofte og sån, så da vises den❤️❤️

    2. Har sykt lyst på en selv men er lit liten, men bare noen eksempler du kan skrive : “never give up you Dreams”, “what doesn’t hurt makes you stronger” eller “happy girls are the happiest” bare noen eks. Håper du fikk noen ider og tenker at arabisk skrift hadde vert nydelig.ps. Elsker bloggen din ❤️

    3. Vis 500milioner sier noe dumt,er det forsatt dumt.
      Eller love yourself
      Ellr I feel love is in the air!❤
      Dt har jo vært sikklig fint m tato i låret maybe??

    4. Jeg likte den på låret best 🙂
      Tror du hadde kommet til å kledd den veldig godt 🙂
      Bedre og ta en litt mindre tatovering første gangen, istedenfor en stor å mer synlig på ryggen
      Jeg har selv 4 tatoveringer, og er 20 år. Jeg tok min siste for 3 dager siden, og det er ei svart/grå rose oppå hånden 🙂
      Men jeg likte desidert den på låret best 🙂

    5. Linn: Åh, jeg liker begge to sååå godt! Er så vanskelig å velge, hehe. Tenker jeg må starte med en, også evt ta mer senere. Den på ryggen er så stor bare, så er litt usikker… <3

    6. Syns arabisk skrift er syykt fint, og tror det hadde sett så fint ut på låret med et ord som du kanskje syns beskriver deg veldig godt, du er jo en sterk og tøff jente så kanskje noe i den duren! Du hadde vært så babe med en tættiiiissss!!!!!

    7. Ta noe som hat betydning for deg, veldig viktig for at du ikke skal gå lei av tatoveringa 🙂
      Har en del tatoveringer, deriblandt 2 “store”, en på overarma og en på siden fra ribbeina og ned.. Holder på med ei stor rose på låret og det er seriøst den vondeste plassen jeg har tatovert på, jeg satt 3,5 time og han kom bare halvveis på tatoveringa.. Smerte konstant. Men helt klart verd det 😀
      Lykke til!

    8. Syntes den på låret var finest. Og jeg er enig med den første om at å skrive mammaen din sitt navn på arabisk hadde vert helt nydeligt!💜

    9. Elsker bloggen din! Jeg synest det på låret var utrolig fint!😍 Men du bestemmer jo selfølgelig helt selv!🙃 Jeg vet ikke så mye om tatoveringer men jeg tror det blir vedig fint på deg!😊😍❤️

    10. Tatoveringer er så fint. Syntes den på låret var finest av de to. Du kommer sikkert ikke til å angre på det, du vil sikkert angre mer på at du ikke tok en tatovering! Gleder meg til å se hva utfallet blir og eventuelt hvordan den hadde sett ut 👌🏽✨

    11. Her er noen forslag til hva det kan stå:
      1) I’m the hero of this story, I don’t need to be saved.
      2) The pain you feel today, is the strength you feel tomorrow.
      3) Don’t dream your life, live your dream.
      4) Not all those who wander are lost.

    12. Jeg har en tatovering på armen, som er på latinsk. Det var min første og tenkte egentlig at den skulle være liten, men da tatovøren testet den på armen før han begynte ble jeg overrasket over hvor fin den ble i større størrelse! Jeg har på underarmen btw! Hadde egentlig bestemt meg helt på å ta en liten men ombestemte meg med en gang jeg såg den fine størrelsen han lagde til, de vet hva de gjør!

    13. Du kunne ha skrevet et ordtak som har betydd mye for deg opp gjennom årene eller noe som beskriver deg veldig godt! Arabisk hadde passer veldig fint og jeg tror den på låret hadde kledd deg, du er jo så brun og har så fin kropp! Du kunne også ha tatovert navnet på en person som har vært der for deg mye, eller bare en som alltid har og kommer alltid til å bety mye for deg! Eller en du har mange gode minner med som du aldri vil glemme!;) Bare noen ideer, lykke til uansett!

    14. Jeg likte den på låret veldig godt, for min del ville den langs ryggen bli voldsom i lengden og hvert fall hvis man tenker å skrive på arabisk. Da er det greit med kort og enkelt. På den andre siden har jeg ikke sett noen ha tatovering langs ryggen på arabisk, så det kan så absolutt bli bra!
      jeg har alltid likt disse korte sitatene som kanskje kunne vært noen forslag “forever and always”, “promise”, “if you don’t live for something, you’ll die for nothing”, “she believed she could, so she did”, “but without the dark, we’d never see the stars”
      det spørs helt om du ønsker noe kort eller noe litt lenger, men her var noe.
      Gleder meg masse til å se hva du går for!
      Elsker å lese bloggen din, og å følge med på hva du og Pierre holder på med i hverdagen! keep going:)))

    15. Hei, jeg synes du burde ha den på låret jeg har en på innsiden av over armen der det på japansk står 社会不安

    16. Du har vært igjennom en del, ta en tekst som treffer deg. Tenk tilbake på alt piss du klarte å komme deg opp fra, som feks spiseforstyrrelsen.
      “You dont know how strong you are, before strong is your only choice”

    17. En på låret hadde vært utrolig fint, i tillegg er det lett å skule hvis du plutselig angrer eller man bare vil skjule den. Arabisk hadde vært utrolig fint og jeg synes det blir også mye kulere da med tanke på at ikke alle kan lese den og da blir den litt mer spesiell og arabisk har utrolig vakker skrift. Ville passet på å ikke bare skrive en random quote men noe som betyr noe for deg og kanskje som noen andre har sagt, baserer litt på livet ditt eller hva du har vært gjennom (: elsker bloggen din forresten

    18. Den på ryggen virker veldig mye hvis det er din første gang. ta på låret eller ved magen et sted? Arabisk skrift er ganske normalt når det kommer til tattoo, så jeg hadde gått for en annen. Indisk? Det er kult.

    19. Jeg syntes begge var veldig fine, du kan skrive det som betyr aller mest for deg i livet på arabisk. Eller du kan ta et “forever” tegn på låret.

    20. mamma på arabisk💓ellers var den på ryggen dødsfin😍men mamma på arabisk inni håndleddet hadde kanskje vært fint💓digger bloggen din!og Hils masse til den kjekke kjæresten din!!😍

    21. Ouf du er så pen! Syntes du bør gå for noe som du føler deg truffet i på en måte,
      Just be you and go for it! Kanskje noe med kjærlighet å gjøre
      Eller så kan du jo søke noen fine quotes på google, enkelt
      Og jeg syntes du kan kanskje gå for arabisk skrift men kanskje som nicki har på armen, japansk eller kinesisk!❤️

    22. Hm.. Jeg synes personlig at dette er et litt dumt innlegg Isabel.. En tattovering skal være noe personlig som virkelig har en mening, eller som har en spesiell betydning for deg. Å spørre lesere hva de synes det skal stå blir vel nesten litt krampaktig.. Jeg synes at du burde tenke deg om å finne ut hva det skal stå selv 🙂 men sånn arabisk lignende skrift er jo lekkert da :-).
      Lykke til. Puss

    23. jeg har selv Tattoo og har veldig lav smerteterskel. jeg gjikk hos en som er kåra for å vere raskest og mest effektiv… en rose på håndleddet på 6×6 cm kanskje med en del skyggelegging og den brukte han altså bare 10min på ! og det er jeg utrolig glad for, jeg synest det var helt erligt jæævli vondt men dem sier det er litt vondere 1 gang enn resten 😛 men ja det gjikk fort over etter 2 min uten nålene på armen kunne jeg godt fortsatt liksom… så var liksom bare da nåla var nedi huden 🙂 skrift er utrolig pent og har tenkt å ta en selv over ribbebena der med skrift og kaaaanskje fortsette resten av armen :O 😛

    24. Salam Isabel, kan du ikke ha noe på persisk? Arabisk er også kjempe fint men jeg synes persisk er det fineste språket 😍 doset daram azizam❤️

    25. Jeg har en veldig lik en som den nederste, den ser veldig lik ut men jeg har den på utsiden av armen nesten ved håndleddet, den er på fransk og ser så fint ut 🙂

    26. Syns den første var litt tacky, altfor vanlig.. Den på låret var derimot veldig fin. Hva med Memento mori eller Meménto mori er en latinsk frase som kan oversettes med «husk, du skal dø» eller «husk din dødelighet». Venninen har det, og det er for å minne om at vi alle dør engang og at en bør leve livet til det fulle fordi det nettopp ikke varer evig. Bare et forslag 😊

    27. Jeg har en som går nedover ryggraden, slik som på det første bildet:)
      Jeg tok den da jeg var 18, altså 5 år siden, og den er like fin i dag! Min er på latin, og det står “Alis volat propriis, ad astra per aspera” som betyr “Hun flyr med sine egne vinger, gjennom himmelen – og til stjernene.
      Angrer ikke et sekund!

    28. Når det kommer til hva som skal stå, så syntes jeg du skal ha noe som betyr noe for deg. Kankskje ett sitat eller noe du liker? 🙂 Og når det kommer til skrift syntes jeg arabisk kan være fint hvis det ikke blir for mye skrift. Men også løkke, type veldig elegant skrift – men det kan også bli for mye av det gode 🙂 Og ang smerte og sånt, så er jo det veldig individuelt. Jeg har ganske lav smerteterskel , og jeg syntes ikke de tre jeg har tatt har vært noe særlig vonde. Det spørs jo selvfølgelig hvor du tar de. Det er jo absolutt ikke godt, men veldig vondt vill ikke jeg si det er 🙂 Lykke til med evnt tatoverings valg 😀

    29. Syns du bør skrive noe som betyr noe for deg personlig, og ikke bare noe som noen andre syns er fint:) f.eks et navn på en person som betyr mye for deg, eller en quote som betyr mye for deg:) likte den på låret best, den var veldig fin, og tror den vil passe best hvertfall nå i første omgang! den på ryggen var fantastisk flott den også, men kan være at den blir litt stor i og med at dette er din første😊

    30. Jeg syntes du burde ta den på låret, syntes den er ekstrem fin!
      Bare search litt rundt på forskjellige qoutes å finn en helt spesiel du liker, som gir mening til noe eller ja du skjønner hva jeg mener😚😚 eller så kan du ta noe som betyr ekstremt mye fir deg i livet<3

    31. Hei Sara!
      Du er tydeligvis usikker på dette, tenk deg nøye om. Jeg tatoverte meg første gang da jeg var 19 og syns dette var en super ide, gikk såklart ikke mer enn ett år før andre tattoeringen var på plass. Angrer veldig idag da jeg rett og slett syns det er Harry! Har aldri vært tatoveringsmenneske, men syns på et kort tidspunkt i livet at det var noe sexy over dette!
      Jeg har en på ryggen, en del mindre enn den du viste der (litt mer som Victoria Beckham sin). Fordelen med å tatovere ryggen er at den ser du ikke selv til enhver tid, dvs at den går du ikke lei på samme måte som feks en på håndleddet.
      Du er så fin uten penn at jeg anbefaler deg å la vær. Hilsener fra ei som skal ta vekk sine i nærmeste fremtid.
      Ønsker deg lykke til.
      Klem

    32. Et lite tips; om du tar en tatovering som er så tynn som den på låret på bildet over, så kan den lett raskt bli veldig utydelig med årene. Om du vil ha skrift er det bedre med litt større skrift enn på bildet over, slik at tatoveringen lettere holder seg fin 🙂

    33. hvis du må spørre dine omgivelser om hva det skal stå, hvor den skal være, så skal du overhodet ikke lage den!!!
      en tatovering skal være et symbol på noe betydningsfullt, noe som er vesentlig og personlig for deg. Ikke noe som ser kult ut fordi det er mote akkurat nå….

    34. 1. En Tattoo er det DU som skal ha, ergo er det DU som må bestemme hva du skal ha..
      2. En Tattoo trenger ikke bety noe ( altfor mange LA Ink på folk NP til dags som på død og liv tror det skal være en mening med de. )
      3. Det er FÅ gode tatovører, og derfor er det viktig å sjekke ut studio og selve artisten før du setter deg i stolen. Mange kompiser og venninner har vært der og der og er SÅ fornøyd, men de som kan Tattoo ser at dette er crap; dårlige linjer, dårlig arbeid med fylling , for ikke snakke om at ting ikke er rett detaljert.
      Det er et studio i Oslo jeg anbefaler; Uncle Max Tattoo ved youngtorget. Der er Ruben ,som er lært opp av Max selv. Genial, dyktig og vet hva han gjør. I tillegg er studio godkjent av kommunelegen. Og eier er eneste i landet som er tattoospesialist!
      4. Det gjør vondt, det gjør ikke vondt. Kommer an på deg og din terskel. Personlig kjenner jeg ingenting.
      Lykke til !
      Nann

    35. For drøyt 16 år siden var det veldig in med tribal tattoveringer. Jeg var innom noen tattosjapper og var ganske klar for å ta en. For å si det sånn: Jeg er veldig glad i dag for at jeg ikke gjorde det! Man ser akkurat ikke mange av dem i dag! Nå er det rett og slett blodharry. Det samme er det med sitater og skrift på kroppen, særlig når det står ting som tusenvis av andre har tatt før deg. Sitater i blekk vil være like harry som tribal tattoveringer og tilfeldig valgte kinesiste tegn (man ser ikke mange av de lenger heller) om ikke lenge. Nei, ta heller en tattovering som ikke går av moten hvis du først skal ta en. Og ikke ta tattovering på et språk du ikke med 100% sikkerhet vet er skrevet riktig.

    36. Jeg syns du burde ha noe som representerer deg. Kanskje en pil, fordi du virker som en veldig målrettet person, og det er en veldig fin egenskap. Eller noe som minner deg om reising siden du reiser mye: et fly eller skylinen til favorittbyen?

    37. For guds skyld, ikke tatover noe så kleint som et engelsk sitat eller quote. Det er så jævla fjortiss. Skal du tatovere noe, så la det bli noe du kan stå for og er stolt av om 30 år også. Alt for mange tatoverer ting i ung alder bare for å ha en tatovering, og som regel er det noe de har sett på nettet. En tatovering burde være original og personlig, og ikke bare den samme som tusenvis av andre har.

    38. Live the life you’ll remember eller noe sånt som påminner deg at lev livet ditt godt du kan, et verdifull liv. 🙂

    39. Ikke den på ryggen, du er så liten det vil bare se for masse ut! Du kommer til å angre på den.
      Den på låret er perfekt for deg😍 den er liten, søt,vakker og elegant! Som deg😍

    40. Jeg har en på underarmen som jeg har tegnet selv. Er veldig fornøyd med den og den betyr noe extra når jeg selv har tegnet den. Det er en nøkkel som det står “hope” inni. Fordi jeg alltid har vært en person som har hatt håp i ned turer 🙂
      Jeg anbefaler deg å ta en tatovering som har noe å si for deg, som betyr noe for deg 🙂
      Lykke til 🙂

    41. Jeg synes du burde tatovere en quote eller et navn med løkkeskrift. Du kan også tatovere en bursdag eller et nummer (som betyr noe for deg) i romertall.
      Du hadde nok passet kjempefint til en quote/et tall bak på ryggen siden du bruker bikini veldig ofte. 👍🏻☺️

    42. Jeg har tatovering på låret, og av alle de plassene jeg har tatt, var det den som gjordet minst vondt. Så ville ikke vært så redd for å ta der. Nå er jo vi alle forskjellige, men ville ihvertfall fortelle hva jeg syns 🙂 Ha en fin dag videre!

    43. Har alltid hatt lyst på sånn som den øverste! Men fikk vite nå at det ikke er lurt å ha tatovering nederst i korsryggen om man har lyst på epidural når man skal føde… Man får det ikke om man har tatovering der tydeligvis. Bare en tanke, greit å vite. Veldig glad for at jeg fikk vite det hvert fall 🙂 Lykke til med valg av Tattoo!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg