Dette liker jeg å lese om på toppbloggernes blogger!

Juicy shit. Ja, hvem gjør vel ikke det? Jeg elsker når bloggere forteller litt mer enn bare det som er “fint og pyntelig”. Jeg vil ha juicy details. Jeg vil lese om personlige ting. Detaljer. Interessant innhold.

Privatliv. Jeg elsker å se! Hva gjør personen på fritiden? Hvem er du med? Hva skjer i din hverdag? Bilder fra dagen er også gøy. Hadde du en kjip dag? Jeg liker når det går litt i dybden, og jeg virkelig får bli kjent med bloggeren.

Bilder. Masse bilder! Det er det jeg liker best ved et innlegg. Jeg regner med at jeg ikke er alene, hehe. Bildedryss, ja takk!

Sex. Haha, vi vet alle at det er interessant og det selger. Det selger som pokker. Det er en grunn for at vi alle klikker inn så fort vi ser at ordet “sex” er nevnt. Lets be real! 

Dype innlegg. Lange tekster hvor bloggeren virkelig åpner seg opp om noe. Det er så fint å lese. <3

Outfit. Dette er et av mine favoritt innlegg, både på min egen og på andres blogger. Fint å hente inspirasjon hos favorittbloggeren! Og ikke minst finne direkte linker til plaggene.

Selfies. Ja, så overfladisk det nå enn er – selfies er gøy! 


14 kommentarer
    1. Helt enig med deg, derfor jeg elsker bloggen din og har elsket den siden lenge før du var med i Paradise 🙂
      Fordi du har så mye personlig og så mye fine og bra bilder <3 Og selvfølgelig, fordi du er NYDELIG Isabel <3

    2. Ja, helt sant! Begynte å lese bloggen din i 2013 og har digget deg siden <3 Ingen tvil om at du er fantastisk og ikke bare på bakgrunn av at du er en kjent person, men fordi du er den du er, Isabel! <3
      Ta til deg ordene, for du fortjener de så absolutt! Vet hvor mye hets og dritt du har vært ute for, men drit i dem! Det er folk som ikke har bedre å gjøre og er misunnelig på deg. Nettopp fordi du er FANTASTISK <3 <3

    3. Heihei, fin blogg du har! Interessant å lese. Sjekk ut min hvis du vil – den er litt mørk og dyster, men handler om mennesker generelt.
      Ha en fin dag! 😀

    4. Spør igjen her for du svarte ikke sist. Hvem str har du i den orange jumpsuit/plausuit fra shein? Vil bestille og du er mindre enn meg så må vite ca..

    5. Går bra! Nei, er S,M og L ser jeg.. 🙁
      Den er nydelig og du kler den veeeldig, så må ha den haha.

    6. Du er så ærlig og god, derfor digger jeg bloggen din! Stå på og ikke la deg knekke<3
      Ha en fin ettermiddag/kveld Isabel<3
      Mange klemmer fra Marte

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg