Mine tanker om enkelte bloggere på topplisten

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg får stadig kommentarer her om hva jeg synes om at den og den har kommet høyere opp på lista. Om ‘forandringen’, som mangen velger å kalle det. 

Jeg heier på alle og en hver. Jeg vil ikke se på topplisten som en form av konkurranse, da blir det ikke noe gøy! Jeg mener at om man jobber hardt og har en bra blogg så blir arbeidet lønnet. Og det elsker jeg! Om la oss si Kari skriver en super spennende blogg som tiltrekker seg mange tusen lesere og hun havner på topplisten, synes jeg jammen at hun fortjener plassen. Om det så er over meg! Dette gjelder for så vidt i alle ulike arbeidsmiljø/bransjer. Det vil alltid være andre som er minst like flinke som deg. Jeg elsker å se andre lykkes! Jeg vet selv hvor sinnsykt gøy det er å bli lagt merke til og få igjen for strevet, og derfor unner jeg andre det, alle dager i uken. For meg faller det ikke naturlig inn å bli irritert eller bitter for at andre oppnår suksess. Jeg synes det er inspirerende, og ikke minst motiverende. Det får meg til å jobbe hardere og kicke enda mer ass. Det får meg til å ville bri bedre selv! La oss heie på hverdandre, jenter! La oss motivere hverandre. Girlpower! Jeg liker ikke spisse albuer, det er plass til oss alle 🙂 

14 kommentarer
    1. Du har jo ikke akkurat lagt ut dine tanker om ENKELTE blogger i dette innlegget? Misviser veldig til overskriften, uten å være frekk eller noe.

    2. Helt enig! Kan ikke forstå at enkelte mennesker (les: veldig mange) ikke klarer å glede seg over andres lykke! Jeg elsker å se at andre får til noe! Det er noe de virkelig har jobbet for og jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å være glad på andres vegne!
      – Anastasia *sexblogger

    3. Så utrolig flink du er til å ordlegge deg 🙂 Kjempebra at du ser ting på den måten, et supert bra innlegg, Isabel <3 Ønsker deg og din kjære en superfin kveld! ^^,

    4. Du burde jobbe mye med språket ditt. “Det får meg til å jobbe hardere og kicke enda mer ass.” Man skriver helst ikke ass i slutten av en setning.. Du skriver også mye i parantes noe du burde klare å unngå ved å ordlegge deg annerledes. Det er lurt å skrive innlegget i et rettskrivingsprogram før du poster det på bloggen.

    5. Nei assa hallå! Det innlegget gikk helt fint, og ass passer like bra på slutten av setningen som på baken i den settingen der! Man skriver med en personlig touch! Godt du har sånn innstilling, nok kriging i bloggtoppen som det er!! Stå på!

    6. Overskriften passer jo ikke i det hele tatt.. du snakker jo ikke om enkelte bloggere, men om en gruppe bloggere.. Altså “ferskingene”

    7. Til Mari og Linda. Det hun mener med ass er liksom rompe, haha. Som i let’s kick some ass/butt. Men Isabel! Herlig innlegg. Jeg blogger ikke, men jeg heier på deg. Synes du er skikkelig kul og omfavnende.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg