MITT NYE HÅR!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sponset behandling

Her er resultatet fra gårdagens frisørbesøk! Jeg er kjempe fornøyd, som vanlig! Jeg har sagt det før og sier det igjen – HENDRIX HAIR TORGGATA er the shit! De er rååå! Virkelig. Jeg lar absolutt ingen andre røre mitt hår. Som dere ser har jeg fått en kaldere tone i håret og stusset bort det slitte. Så deilig å endelig være fresh på håret igjen. Takk Ann Beate <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Kåpe: her 324 kr

Bukse: her 162 kr

Sko: her 153 kr

13 kommentarer
    1. Skal du til Rhodos i år også? 🙂 Jeg og en jentegjeng skal bestille sydentur denne uken, men er usikker på hvor vi skal dra.

    2. Du har et helt utrolig vakkert hår 🙂 men hva syns du om at Martine liker bilder (nå nylig) Martine liker bilder av pierre på instagrammen hans ?

    3. Veldig fint, men de leppene dine ser jo så unaturlig ut, kanskje du ikke skal ta like mye på siden av leppene, ser ut som kjønnslepper. Vil bare si fra, man blir jo blind selv. Eller utrolig pen 🙂

    4. Håret ditt er nydelig, og det er du også! På innsiden og utsiden (møtte deg en gang).
      Synes også du kan roe ned liitt med leppene, men så lenge du er fornøyd, er vi fornøyd 🙂

    5. Du er veldig pen og dette ble utrolig fint! 🙂 Er veldig sjalu på håret ditt. Det er langt og tjukt noe jeg ønsker selv.
      Kunne du skreve litt om håret ditt, hvordan du får så langt hår? Åssen hårproduktet du bruker, og hvordan du tar vare på håret ditt.

    6. ahh nei! elsker det svarte håret ditt du minner meg om kim k da 🙂 nå ser d så rotete ut med mange blonde nyanser

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg