Min favoritt look

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Adlinks

Jakke: Romwe

Skjørt: her 126 kr

Sunnies: Ray-Bans

Støvletter: her 360 kr


Jeg elsker denne outfiten! Den er så feminin og stilfull. Føler meg alltid litt ekstra fin når jeg går i de støvlettene, det skal jeg innrømme. Hehe! Har dere hatt en fin dag så langt? 🙂 Det har jeg! Våknet i en stor, deilig hotellseng sammen med min elskling. Mer om det senere <3 Nå må jeg løpe, i dag står undertøysshopping på planen. Endelig er snart tiden inne til å kaste bort den j*vla sports-bhen, så derfor må jeg ut å snope nye bh-er som passer. Det kan jeg love at mine gamle ikke lenger gjør! Pssst… Vi vlogger hele dagen i dag. Klem <3

12 kommentarer
    1. Du er så nydelig i det antrekket, så skjønner godt du er glad i det 🙂
      Ønsker deg masse lykke til på shopping av nytt undertøy. (om du finner noen som er veldig fine og søte, kanskje du kan vise dem frem, om du ikke synes det blir for personlig? og gjerne hvor de er fra. Bare et spørsmål.)
      Ønsker deg ellers en kjempe fin dag!

    2. Sykt fint!! 😀 kan du linke til jakka? Lenge lett etter en sånn rød jakke! Link gjerne til beltet også!

    3. Digger deg Isabell 😄 Kjempe fint antrekk, du kler deg så pent!
      Hvordan er skoene fra SheInside i str? Veldig lyst til å bestille de du har på bilde, utrolig stilige 😄

    4. Hei på deg Isabell 🙂
      Ville bare si at jeg liker bloggen din kjempegodt, og leser den masse:) om du vil ta deg tid til å svare på et spørsmål så hadde jeg blitt veldig glad. Jeg har jo sett at du bestiller en del klær fra shein, og har sett flere plagg jeg gjerne vil bestille selv. Men mye av klærne står at bare finnes i “one size”. Så lurte jeg på om du vet noe om hvordan disse er i størrelsen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg