Min dag i bilder

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Jeg har hatt en fantastisk fin dag med min andre halvdel. Jeg møtte opp Pierre i formiddag, vi jobbet litt og tok en liten cafèdate på Bella Bambina. Jeg hadde så lyst på sjokoladefondant, men jeg ble rimelig skuffet… Haha, typisk min flaks! Jeg avskyr mørk sjokolade, og selvsagt måtte denne fondanten være av den mørkeste sorten. Visste dere at jeg er en mester på å lage sjokoladefondant, forresten? Det skal sies at det kun (og da mener jeg kun) er det jeg faktisk duger til på kjøkkenet. Alt annet er jeg håpløs på. Jeg takker gudene for at Pierre elsker å kokkelere, hvis ikke hadde jeg nok slitt litt.. Vi avsluttet kvelden med å ta med lillesøsteren min Sidra med på middag på Egon etter hennes ønske. Skikkelig kvalitets tirsdag! 🙂

Nå står en varmt bad for tur! Og den nyeste episoden av Keeping Up With The Kardashians. Min favvis serie! 

30 kommentarer
    1. Dere som bor i Oslo, hvorfor er det kun Egon og Fridays som gjelder?:p Så mange digge restauranter det er i byen 😀 Süd øst, Dinner, Nodee, Munchies, Illegal osv osv. Så mye bedre mat enn halvfabrikat fra Egon:p

    2. Hvor ser du keeping up with the Kardashians? Elsker bloggen din!! Mener det virkelig, stor klem❤️❤️

    3. Anonym: Åh, jaaa jeg vet! Haha, vi må bli mer kreative og sjekke ut andre steder. Blir så lett og tilgjengelig med disse to da de ligger midt i byen. 🙂 Men takk for tips <3

    4. Får ikke til og se KUWTK på watchseries.. Må alltid registrere meg ogsånt ? Kan du forklare step for step? Fordi skal se episode 3 sesong 11 nå men når jeg trykker på en link der så står det barr: logg inn osv..? Hjeeeelp:(

    5. Høres virkelig ut som en fantastisk dag <3 Og det er nydelige bilder i dette innlegget også som dine alle andre 🙂
      Kos deg masse, Isabel <3

    6. Kan du ikke se cowspiracy og dele dine meninger om den på bloggen? <3 det er så viktig og du når ut til så mange mennesker med den fine bloggen din <3

    7. Vet du, en av grunnene til at du har blitt en av mine favorittbloggere- er for den tydelige innsatsen du daglig putter I bloggen din. Du gir så mye av deg selv, og man kjenner når man er inne på denne bloggen at du putter sjelen din I jobben din. Nettopp DET er hva som er så spesielt med deg og din blogg. Det er så mange bloggere på topplisten som tydelig viser at de er lei av å blogge.. Men at de kun gjør det for pengene.. Det stråler liksom gjennom dem.. En av grunnene til det er fordi de fleste toppbloggerne slutter ã putte innsats på bloggen. Innleggene dems blir kortere og sjeldnere, mindre ærlige, minder personlige, innleggene kommer sjeldnere, de Skriver Ikke om annet enn outfit eller annonnse eller superficial things.. De svarer Ikke leserne sine- med andre ord, de fleste toppbloggerne og dem på blogglisten har mistet glansen – bortsett fra deg. Du stråler passion over hele siden din, alt du gjør og innsatsen du putter inn. Du er søt, Skriver om dine personlige meninger og som leser klarer man å relatere seg til deg. Du inspirerer og viser at du har et hjertet av gull. Bloggen din blir bare bedre og bedre. Jeg vet Ikke om du ser alle kommentarene, og kanskje denne kommentaren Ikke blir sett- men om den gjør- så håper jeg du får et smil og føler deg vellykket I det du gjør. Because you deserve it. Du er vakker og intelligent, keep being good! Heier på deg:)
      Klem, xx

    8. Så fin du er! Og den oppskriften på sjokoladefondant, kan du dele den du pleier å lage? Elsker sjokoladefondant selv! Beste som finnes! Ha en fin dag <3

    9. Åh, så digg det så ut. Ser ut som dere hadde det koselig!
      Leste en kommentar over her, kan ikke du dele din oppskrift da? Eventuelt videoblogge, mens du lager den. Det hadde vært artig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg