My eyebrow story!

Mine øyenbryn har hatt sine nedturer og oppturer. Mest nedturer. Jeg kan ikke begripe hvordan jeg kunne tro at de bryna jeg hadde til tider så bra ut. Altså… Ærlig? Hah! Jeg dæver. Og til mine venner; hvor var dere? Hvorfor sa dere ikke ifra? Haha, not real friends! 🙁

SAMSUNG CSC

 Hva skjedde her? Kjempe tynne, og jeg vet ikke hva jeg kan si om “formen”. Haha, wups…


 Her var de ikke så aller verst, synes jeg. Ikke i forhold til hva de har sett ut som, hehe.

Også, dere… Så skjedde det. Hvorfor fikk jeg plutselig for meg å nappe bort halve bryna mine?





Mine on point brows nå vs mine fantastisk “fine” PH-bryn. Litt av en forandring.. Det var på tide! 🙂


Ja, hva skal man si.. Hah! Mine bryn har sett bedre dager. De har vært i str xs og de har vært en grei medium. De har også vært non existent. Bryn har så utrolig mye å si! Det har jeg virkelig erfart, og det er jeg et levende eksempel på. Jeg aner ikke hva jeg har tenkt på til tider. Eller i grunn helt frem til for et halvt år siden. Frem til da så de faktisk ikke ut. Nå er de heldigvis i trygge hender hos Brow Rehab! Takk gudene for det.

20 kommentarer
    1. Eline: Åh? Dette innlegget har ligget klart i 3 dager. Gikk inn å så nå og det er jo ikke engang de samme. Hun har blogget om Brow Rehab, akkurat som jeg gjorde for en uke siden. Det er reklame, det er ikke dette 🙂 Hehe, så to helt forskjellige innlegg.

    2. Haha, sånne innlegg er artig. Tror mine bryn er litt som de alltid har vært. Jeg klarer ikke å fikse på de, pluss jeg bruker kun maskara av sminke. Så de blir ikke brukt mye tid på egentlig, litt napping her og der inni mellom. Men de ser ikke så gale ut faktisk!

    3. haha, trur dei aller fleste har hatt ein periode i livet sitt der dei har overnappa augebryna sine.. ein smertefull lekse!

    4. Snart på tide å fixe øyevippene også? Altså, de skal ikke gå innover, men heller utover. Har irritert meg over det fra dag 1

    5. Så nettopp på gamle paradise-episoder på TV3-play. Hehe. Tenkte ikke noe over øyenbrynene dine da 🙂 Men NÅ, som jeg ser deg på bilder i dag, så er det jo sinnsykt stor forskjell! Veldig fint!

    6. Hvis hun bruker vippetang, så kan øyenvippene bli seende sånn ut kjære anonym 🙂 Du er vakker Isabel!

    7. Nydelige bryn, på nydelig jente. God helg til deg og Pierre + moren hans hvis dere fortsatt er hos henne<3

    8. Jeg har lest endel blogger. Noen innlegg er gøye, rare,triste,dumme. Men dette, det var bare kjedelig. Et innlegg om brynene dine sin historie? Virkelig? Det værste er at jeg syns omtrent ikke brynene var ulike på noen av bildene.(og jeg jobber med bryn) Du har vanligvis en ganske interresant blogg, ikke tap deg mer med flere slike innlegg. Når Paradise Hotel ruller over skjermen igjen, er du sterkt truet vet du. Bare en advarsel, fra en leser som syns “kjedelig” kanskje er det værste man kan levere

    9. Anonym: Hei! Synes du? Jeg tenkte mer på det som en morsom ting da mine bryn har blitt omtalt en del etter PH, hehe. Litt selvironi 😀 Jeg skal absolutt levere spennende innlegg, det lover jeg. PH må bare rulle i vei, jeg er ikke redd. Jeg er signert av Side2 og min blogg er større enn den noensinne har vært. Og det er jeg så glad for, at jeg har så mange fine lesere som vil lese akkurat min blogg. <3 Klem til deg!

    10. Hvordan ordnet de brynene dine på Brow Rehab og hvor mye koster det ca? Brynene mine er sånn ok tynne som følge av nappingen på ungdomsskolen, og jeg vil så gjerne ha de tykkere med en litt finere form!

    11. Kamilla: Hei! Jeg fikk brynsløft behandlingen hvor de former brynene, farger, napper og vokser. Etter jeg var ferdig hadde jeg myyye fyldigere og tykkere bryn. Så det anbefaler jeg på det sterkeste 🙂 Det koste rundt 650 kr tror jeg, men om du ringer og oppgir koden “isabel” får du 20% avslag ut januar. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg