Frøken optimist

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Når skal jeg godta at det faktisk er vinter og minusgrader ute?! Haha, jeg gir opp. Jeg lover – jeg vet hvor dum jeg er. Hvem går ut i bitende kulde iført en skinnjakke… Frøken optimist! Haha, jeg kan hvertfall love dere at jeg ikke holdt ut lenge. Det tok maks ti minutter før jeg snudde, gikk hjem og byttet til en skikkelig vinterjakke. Jeg ass… Den er bare sååå fin, at jeg ikke klarte å la være å ta den i bruk. Jeg mottok den nylig, skjønner du. Hihi! Neste gang den skal luftes skal jeg sørge for at jeg har en varm knitted genser under. Da funker det! 🙂 Men dere! Over til det beste med dette antrekket. Ser dere mine super freshe sneakers??? Herreguuud hvor lenge jeg har lett etter disse! Da jeg så at Junkyard hadde tatt de inn var jeg i ekstase og klikket de hjem på sekundet. Adidas Superstars med gullpaljetter <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Innholder en adlink

Jakke: Romwe, her

Sko: Junkyard, her

22 kommentarer

Siste innlegg