hei og god morgen fra…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SVERIGE! Jeg og Pierre ble så rastløse igår da vi våknet. Vi ville røre på oss, finne på noe. Så hvorfor ikke bare stikke spontant til Sverige? Et time senere satt vi på vei hit, hehe. Det er noe av det jeg elsker mest ved Pierre, at han er like spontan som meg. Vi elsker eventyr! Nå er Sverige visst nok ikke så alt for langt borte, men det å komme seg litt bort er deilig uansett. Dessuten besøker vi mammaen til Pierre igjen, og det er alltid like hyggelig å tilbringe tid her <3 Morsomt at noen av dere trodde at vi var på vei til Mexico! Haha. I wish! 😉 Rimelig misunnelig på de som er der nede nå.. Vi skal se til å finne på masse denne gangen, for som vanlig bruker vi bare å koble av når vi er her. Men this time, guys! Som sagt, denne gangen er vi noooe rastløse. 

11 kommentarer
    1. Håper du får en din tur 😉 Ta gjerne en titt innom min blogg også, og gjerne still meg noen spørsmål til spørsmålsrunden jeg skal ha 😉 Ha en super dag videre 🙂

    2. Hvorfor er det slik at du ikke merker noe som reklame? Verken kremer, behandlinger, klær eller frisør. Du vet du kan risikere å måtte betale alt tilbake i ordinær pris om du ikke merker innleggene dine som det de er, reklame?

    3. Åh, jeg som trodde dere skulle på lang tur. Jaja, greit å komme seg litt vekk fra det vanlige av og til. Sverige er jo også gøy å reise til. Kos dere masse 💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg