Pierre overasket meg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jeg har verdens fineste kjæreste. For noen kvelder siden overasket Pierre (han har også blogg!) meg med et super fint hotellrom på Scandic Byporten. Kvelden ble tilbringt i badet hvor han hadde tappet i og serverte meg vin. Vi satt oppi der i flere timer og bare snakket. Så deilig å være sammen med sin bestevenn, for da er det liksom så mye mer å snakke om. Vi mimret tilbake til PH-tidene, Rhodos og den ene turen vi hadde til Bergen. Lo litt ekstra godt da vi kom innpå når han akkurat kom til Rhodos.. Jeg ble sååå sjalu når han var med andre jenter. Haha. Jeg husker at jeg og Sara hadde lovet å være gode wingmen den ene kvelden, men da Sara tok inn en ganske flott jente til VIP-en ble jeg kjempe sjalu når hun satt seg med Pierre. Jeg sa fort til Sara at jeg ikke lenger var med i denne wingman-gjengen, den jobben måtte hun stå for selv! Hahah, jeg ass…

Vi har opplevd mye sammen som venner. Og da er det ganske gøy å se tilbake på nå som vi er et par. Han vet jo alt om meg, og det samme gjør jeg om han. Vi koste oss hele natten lang, før jeg sovnet i armene hans. Finnes det egentlig noe bedre enn en stor, deilig hotellseng? I think no! Vi tenkte å stå opp i tide for å rekke hotellfrokosten, men tror dere vi klarte å lykkes? Hehe. Takk for en fantastisk kveld, elskling! <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

17 kommentarer

Siste innlegg