Min aller første gang… del 2

Hei hjerter! Siden dere likte det forrige innlegget så godt, gønner jeg på med en del 2 også! Det er så gøy å mimre tilbake mens jeg skriver disse innleggene. Jeg føler meg plutselig 100 år gammel da så mye er så lenge siden… Helt fjernt, hehe. Fortell meg gjerne deres første ganger! Klem.


 Min første samboer… Min bestevennine Michelle! Hun flyttet inn til meg i 2014 og vi bodde sammen i et år før hun flyttet med kjæresten sin. Vi hadde det så fint sammen <3 Savner de tidene så mye. Good times med min BFF! Vi hadde det alltid gøy sammen. Beste roommaten jeg kunne hatt! 🙂 Miss you babe!

SAMSUNG CSC

Min første skoledag… Åh, jeg husker dette så godt. Jeg var skikkelig mammadalt og nektet å la mamma dra fra meg da vi stod på skolegården. Jeg ble rimelig fornøyd da jeg kom i klasse med min daværende bestevenninne Lillian. Da gikk det fint likevel.

Min første jobb… Jeg fikk jobb på Bryne Optikk Synsam hvor jeg jobbet som ekstrahjelp fra jeg var 16 år. Så koselige kollegaer og en ganske chill jobb i grunn. Jeg passet på at butikken så fin ut og hjalp kundene med det jeg kunne. Satte opp time til synsprøver osv.

Min aller første bestevenn… Det må være Lillian. Vi gikk i samme barnehage, bodde i samme gate og var med hverandre hver eneste dag. Hun flyttet i 3-4 klasse, og da mistet vi kontakten. Vi fant på så mye sykt. Blant annet trodde vi at sånne gjennomsiktige sopper på trær var alien egg. Jepp. Vi plukket disse med oss, tok de hjem og la de i glass fylt opp med vann. Crazy fantasi, haha. Det verste er at vi var helt overbeviste om at det var sant, og at det kun var vi som visste om dette. Det var suuuuper hemmelig og vi sa det ikke til noooen!

Min første piercing… Jeg har kun hatt et sted (foruten om ørene, da) og det er i navlen. Den tok jeg da jeg var 17, men den varte ikke lenge. Kroppen min “pusha” den ut, til slutt var det så vidt hud som holdt den igjen, så jeg måtte bare fjerne den. 

Min første celebrity crush… CRISTIANO RONALDO. Og han er det fortsatt. Den mannen er sick! Da jeg så på fotballkamper han spilte tidligere, og han feks skadet seg og gråt (den tiden ja.. haha), begynte jeg også å gråte. Jeg så hver eneste kamp, jeg var helt lost i han. Jeg hadde utallige fotballdrakter med hans navn bakpå. Jeg satt å så på hvert eneste youtube-klipp av han også. Jeg var helt seriøst overbevist om at jeg og han kom til å finne frem til hverandre etterhvert. Haha!

6 kommentarer
    1. Det med piercingen din skjedde til meg også!! hvorfor skjer det egentlig? jeg tok den ut da jeg kunne kjenne stanga nesten presse seg gjennom huden… noen venninner av meg tok ganske så nylig, og de merker at det er mye tynnere med hud der nå, så de er veldig redde… sykt kjipt.. det er jo ganske fint

    2. Eg gjekk på den skulen. Rosseland skule. Traff deg ein gong på m44 du la det ut på insta.men du sletta det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg