Dette har jeg klikket hjem!

Annonselenker

Hei hjerter! Selvsagt har jeg vært i shopping-hjørnet igjen og snopet litt. Jeg klarer aldri la være.. Min lidenskap for klær er for stor, dere. Jeg får stadig kommentarer om shopping på Shein, og derfor tenkte jeg å svare på de nå. Når jeg bestiller fra Shein bruker jeg å få pakken etter 2-3 uker. Det tar litt tid, men det er totally worth it. Om du bestiller for over 30 dollar (som tilsvarer ca 270 kroner) får du gratis frakt. Jeg har ikke opplevd å måtte betale toll – og MVA regning, men det vet jeg ikke med hundre prosent sikkert at man slipper unna alltid. Så ikke ta meg på ordet der, men jeg har hvertfall ikke opplevd det! Jeg har derimot hørt at noen andre har måttet betale toll, men det er svært sjeldent. Til str i klærne – de er helt normale i str. Noen mener deres klær er små i størrelsen, men det har ikke jeg opplevd. Isåfall tvert om, hehe. Jeg tar samme størrelse som jeg bruker normaltsett. Kvaliteten på klærne klager jeg heller ikke på! Kan sammenlignes med typ Gina Tricot eller H&M sin kvalitet vil jeg si. Det som er litt farlig er at prisene er såpass lave, at jeg alltid shopper så mye da det er så veldig billig. Farlig for lommeboken.. Jeg advarer dere! Haha.

Så, da håper jeg at dere har fått svar på det dere har lurt på ♥ Hvis ikke må dere bare spørre meg, så skal jeg selvsagt svare dere så godt jeg kan. Under her finner dere alt jeg har klikket hjem denne omgangen. De har fått så sinnsykt mye fint inn nå. Jeg dåner! Stor klem fra shopping addicted Bella! 


 

Kåpe her 441 kroner / Genser her 135 kroner / Veske her 180 kroner / Sko her 351 kroner

Topp her 117 kroner / Genser her 207 kroner / Veske her 207 kroner / Pumps her 378 kroner

Kåpe her 378 kroner / Genser her 225 kroner / Sko her 351 kroner / Skjørt her 140 kroner

18 kommentarer
    1. Det er ikke toll herfra nei. De sender pakkene du bestiller som “gaver” og derfor slipper man det 🙂 så grensen på 350 kr gleder ikke hos Shein. Men jeg syns kvaliteten er veldig varierende på klærne, har fått enkelte topper som er så stive og syntetiske at de bare ble kastet, og kjoler som er aaaalt for korte eller gjennomsiktige. Men er også mye jeg er fornøyd med og til den lave prisen så må man regne med litt ymse. Mye av det som man finner på appen Wish, har de også på Shein til enda lavere priser. Så for de som bruker Wish lønner det seg og sjekke om Shein har samme varen du har lyst på:-)
      Shein er jo også en asiatisk side, så størrelsene er ofte litt små. Men det er oftest bare i lengden.

    2. Så mye fint! Jeg liker virkelig bloggen din. Du er så ærlig og down to earth. Du prater om ting som enkelte av de andre “bloggfruene” er for fisefin til å nevne. Men hey, vi er jo bare mennesker. Sex er helt naturlig. Aborter er noe mange jenter opplever. Jeg har stor respekt for deg som gir så mye av deg selv til leserne dine.
      Jeg ble også sjokkert når jeg så at du er født i 94 og er like gammel som min lillebror. Du virker så voksen og reflektert. Stå på!
      Ps:
      Du burde endre innlegget ditt så folk ikke går på en smell. Handler man for mer enn 350,- NOK og gratis frakt får man toll osv. Bare synes det er litt greit at du informerer om det så ikke uvitende sjeler får seg en kjedelig overraskelse 🙂

    3. Christine: jeg har aldri fått det selv om jeg jar bestilt for langt over 350kr. De sender som “gave” og da får man ikke toll 🙂 det er hvertfall slik for meg, og jeg har bestilt maaange ganger, hehe.

    4. Hei! jeg fant masse fint på shein og når jeg skulle velge land sto det plutselig at de bare shippet til Norge. Jeg sender denne kommentaren under Corona tider så jeg lurer på om du vet om det er derfor de ikke shipper til Norge. Eller om de rett og slett har sluttet med det.

    5. Hei jeg prøver å bestille noe men jeg finner ikke Norge på der man skal velge hvor man kommer ifra å det står at man må ha et nummer med 10 tall Å jeg vet ikke hvordan man fikser det!! Kan du hjelpe meg?

    6. Hvorfor får man ikke bestilt på SHEIN til Norge lenger? Virker som de har sluttet å sende til Norge nå…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg