VINN TUR TIL NEW YORK!

Annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg regner med at dere alle har hørt om det jeg skal dele med dere i dag. Nemlig barberhøvelen Shai. Den har florert på flere toppblogger i lang tid nå, noe som ikke er så rart. Jeg husker at jeg så den på en blogg for noen få år tilbake, og da jeg så at man kunne bestille hjem en gratis prøvepakke, gjorde jeg det med en gang. Og siden da har jeg vært frelst! Og nå, dere? Nå har jeg samme dealen til dere! Nå kan du teste ikke bare barberhøvelen, men også hele toalettmappen som inneholder bodyscrub, ekstra barberblader og wash&shave helt gratis. Det eneste du må betale for er frakten som kommer på 49,- kroner. Om du bestiller hjem prøvepakken er du automatisk med i konkurransen om å vinne tur til New York for både deg og din plus one. Hvor rått hadde ikke det vært? The city that never sleeps… Vinneren trekkes i slutten av mars, så pass på å klikk hjem prøve kitet før den tid.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Derfor elsker jeg Shai, og ønsker at du også skal teste det ut:

♥ Den barberer helt utmerket og er skånsom mot huden. Jeg synes at den er bedre enn alle andre høvler jeg har prøvd, sånn helt ærlig! Den har faktisk blitt testet av over 100 000 kvinner i Norge, og det med god grunn. 

♥ De gir ut gratis prøve-kit, så uansett taper man ingenting på det. Man får en gratis toalettmappe med alt du har behov for ved barbering.

♥ Man får det levert rett hjem i postkassa. Enkelt og greit! I tillegg er den mye rimeligere enn alle andre høvler i butikken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ikke nok med det! Jeg er så heldig å få lov til å trekke to vinnere som får et helt årsforbruk med Shaihøvelen. Det dere må gjøre for å være med i trekningen er å klikke hjem gratis kitet HER og kommentere i kommentarfeltet her. Ps! Gamle kunder er også velkommen på dette tilbudet.

Lykke til, superstars! 

92 kommentarer

Siste innlegg