Meg i dag!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeans: junkyard / utsolgt

Sneakers: junkyard her

Topp: Zara


Har dere sett en så fin sunset? Det var så mye finere irl enn hva jeg klarte å knipse opp på kameraet. Jeg ble helt målløs. Det er bare fint her, jeg får virkelig ikke sagt det nok. I går kveld tok jeg og Pierre på oss sneakersene og la ut på exploreing. Vi måtte jo gjøre oss litt kjent med byen! Vi ligger så sentralt som det går an å få det, det er vi veldig fornøyde med. Nå vet vi hvor vi skal legge oss for å tæne topless på stranden, hihi! Det sliter jeg alltid med, men legger ut på jakt like hardt hver eneste ferie. Jeg hater skille på puppene… Lite flatterende. Vi la merke til hvor fint det er her, og det preger mye av at det er en vulkanøy. Det er ganske cool! Mange fine restauranter og shoppingsenter rett borti hugget – med andre ord har vi mye å ta oss til denne uken.

Hvordan går det med dere, da? Håper dere har det fint og har hatt en super helg selv om været kanskje ikke er like fint. Hehe! Klem! 

 

9 kommentarer
    1. Nydelige Isabel 🙂 elsker klesstilen din foresten!:-) hva syns du om merket kouture ? jeg bestilte nettopp en svart blazer der ifra, jeg så på et bilde at du hadde den i rød,litt spent på om den passer,er ca like stor som deg,hvilken str har du i den røde?:-) håper dere koser dere masse.

    2. Hei, anbefaler dere å leie sykler på Lanzarote og sykle inn til hovedstaden Arrecife. Kjempefin sykkelvei langsmed havet forbi flyplassen. Også fint å gå gangveien fra Puerto del Carmen til Puerto Calero, og ta båt tilbake:) Anbefaler også en tur til LagOmar, en superkul restaurant og grottebar. Finnes også et ok kjøpesenter ved flyplassen som heter Deiland med litt flere butikker enn biosfera. Kos dere!

    3. Du er så nydelig! elsker virkelig klesstilen din. ❤️
      hvilket hotell bor dere på? lyst til å dra til Lanzarote jeg også, men er så usikker på hvor jeg evt. skal!

    4. Hei! Jeg håper du og Pierre koser dere i Lanzarote! Jeg var der selv for ett år siden og det var utrolig fint der! Jeg anbefaler dere å leie sykler å sykle en tur rundt om på Lanzarote! Sykt koselig og definitivt verdt det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg