Hotellet er ikke bra nok for meg

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen sunshines! Jeg vil gi alle dere flinke skoleelever og dere som drar på jobb en push! Dere er super flinke, og pass på å gjøre denne uken fantastisk! 😀 Vår mandag starter med å bytte hotell. Dette er ikke bra nok rett og slett… Det ligger jo super sentralt og alt det der, men det blåser som f*en ved poolen og det er kun (og da mener jeg kun) pensjonister her. Så etter litt graving fant vi ut at vi skal til Playa Blanca. Et stooort hotell med et enormt pool-omårdet, og ikke bare en pool. Kall meg gjerne kravstor, men det skal jeg faktisk innrømme at jeg er også. Spesielt på ferie. Vi gleder oss! Nå er det booket og klart, og vi er på vei ut dørene her hvert øyeblikk. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi skrives fra nytt hotell senere. Vi vlogger mye her nede, så watch out for ny vlog anytime! Kjærlighet til dere.

29 kommentarer
    1. Hvordan klarer du å få så fin resultat etter barbering/voksing?? Jeg er selv fra asia, men da jeg vokser eller barbererer leggene kan man se de sorte rotene på leggen. Sånne sorte prikker, det er drit ekkelt at jeg ikke nangn tør å gå i short 🙁

    2. Kanskje ikke rart når dere drar på ferie utenom sesong . De aller fleste er hjemme og gjør noe produktivt og har diverse forpliktelser i hverdagen . Er ikke meningen å slenge dritt, men dette innlegget provoserte meg litt. Hvis heller litt takknemlighet for det dere har muligheten til å gjøre fremfor å klage 🙂 håper ellers ferien blir fin

    3. Derfor det bare er pensjonister der kan jeg tenke meg er fordi ingen på deres alder har tid til å reise på ferie..

    4. Derfor det bare er pensjonister der kan jeg tenke meg er fordi ingen på deres alder har tid til å reise på ferie på denne tiden av året..

    5. Huff ser det er fortsatt folk som ikke klarer å slutte å være nedlatende og frekk! Jisses, når skal de få seg et liv egentlig!? Uansett… Jeg forstår godt at du vil bytte hotell, hvem i heite hule vil henge med de eldre ved poolen? Uansett, håper det nye hotellet er mye bedre og at du vil kose deg max der <3 Lots of love from Y. <3

    6. Bra dere fikk et hotell dere var fornøyd med til slutt da! Men personlig syns jeg ikke det er så fint på Playa Blanca. Puerto del Carmen var definitivt min favoritt del av øya. Fineste stranda og mange restauranter med super god mat!

    7. Hva kan man forvente i FEBRUAR.
      Folk går skole og arbeider som regel. Og skal de til varmen blir det mer eksotiske land, som feks Thailand.

    8. Kun pensjonister? Hva forventer du når du drar i januar/februar. Er kun pensjonister og småbarnsfamilier som har perm;)

    9. Fy søren, blir kvalm av mystoriene dine, slutt å klag, du har det så utrolig bra, og du virker kun som en skikkelig klagete diva. Ellers vil jeg si at du blogger kjempe bra, og det er gøy å lese bloggen din, ble bare irritert over måten du klagde på;)))

    10. Du er kjempe pen og jeg følger på bloggen din fast. Men jeg lurte på om du kanskje kunne skrive et innlegg om livet ditt. det med foster hjem og alt det. Hvorfor du ble flyttet til fosterhjem og ja. BEKLAGER virkelig hvis du mener at det er slemt å spørre om privatlivet men ja for håpe d går bra

    11. Om du kjøper nye bikinier, lurte jeg på om du kunne vise det i et innlegg? Siden jeg sliter med å finne fine bikinier som passer, hehe! De fleste bikiniene jeg finner er for store i rundt hvis cupen passer, eller for liten cup men passe i rundt (bruker 65F/70E). Elsker bloggen din forresten! Har blitt en vane å lese bloggen din, haha 🙂

    12. vil bare si at jeg elsker at du legger med linker av klærne du bruker etc.. det er så inspo, klarte her om dagen å svi 800kr på shein.. mystorisene dine er intresange med bilder/videor av mat klær og byturer ELSKER DET!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg