Hva kranglet vi om?

Det er flere av dere som reagerer på at jeg ikke skriver hva vi kranglet om, som førte til at vi slo opp. Jeg føler at siden jeg først har fortalt om at vi kranglet og delt den delen med dere, er det jo på sin plass at jeg kanskje forteller alt. Men, som dere vet har både jeg og Pierre blogg. Siden vi ikke vil skrive akkurat det samme på begge bloggene, ser det jo bare dumt ut om jeg også skal skrive det. Dere klager på at vi deler av privatlivet, men samtidig blir dere sure for at jeg ikke deler nok. Men uansett, dere kan lese om hva krangelen handlet om på bloggen hans her. Det er faktisk ganske sykt. Det viktigste er at alt ordnet seg for oss, og det er ikke meningen at dette skal være et “skrik om oppmerksomhet”, men heller det at jeg vil dele både det fine og det vonde. som sagt, jeg har ikke en blogg som kun speiler det perfekte i livet mitt. Jeg er personlig og åpen ♥

Les hva krangelen gikk ut på her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

18 kommentarer
    1. Noen mennesker er litt rare altså! skjønner det at du kan bli frustrert når du får motsigende tilbakemeldinger hele tiden, jeg har lest Pierre sin blogg siden han startet å blogge og jeg har lest din siden jeg kom over den for ca. 2 år siden <3 Det dere kranglet om kan jeg godt forstå, for hvor mye haters og folk som lager rykter er det dere ikke opplever hver eneste dag!? Jeg spør igjen: Er det ingen som forstår det at dere er helt vanlige mennesker, men som er kjente. Dere har jo samme følelser som oss selv om dere er mer i søkelyset osv. Jisses! Skjønner ikke hva slags glede folk har av å ødelegge for dere <3 Synes flere ganger synd på dere og tenker: "Kan dem ikke bare la Isabel og Pierre være i fred!?" Helt seriøst, selv om dere er kjente trenger de virkelig ikke å rakke ned på dere og forsøke å rive dere ned. Vet ikke hvor mye dere går igjennom per dag, men jeg er sikker på at det ikke er lite og det er ofte jeg tenker, hvordan klarer dere det? Det er jo ikke rart at dere drar bort mye, for da får dere i alle fall litt pause, trodde jeg helt frem til jeg leste hva som var skjedd. Synes så mange ganger synd på dere for alt dere må gjennomgå, selv om dere opplever mye fint og fancy ved å være kjente også... Heier på dere og forøk å ta vare på hverandre, for det er kun dere som vet hvordan det er å ha den livsstilen dere har nå <3

    2. Det er unødvendig at folk prøver å ødelegge for dere. Skjønner ikke at de gidder? Super duper bra at dere ordnet opp i det og at dere ikke slo opp. Dere er kjempe fine sammen!
      Ha en fin dag videre 💗🌴☀️

    3. Jeg kan ikke skjønne at noen vil ødelegge et så perfekt par som deg og Pierre. Dere fortjener å være lykkelige sammen og ingen burde prøve å ødelegge det. Jeg vet selv at kjæreste par krangler av og til, for det gjør jeg og typen min. Jeg synes bare at det er så dårlig gjort å gjøre noe sånt. Jeg blir så irritert når noen prøver å ødelegge noens forhold.
      Digger både din og Pierre sin blogg. Håper dere blir med i 71 grader nord. Digga deg og Pierre på Paradise Hotel også. Dere var bare best 🙂 <3

    4. Jeg kan ikke skjønne at noen vil ødelegge et så perfekt par som deg og Pierre. Dere fortjener å være lykkelige sammen og ingen burde prøve å ødelegge det. Jeg vet selv at kjæreste par krangler av og til, for det gjør jeg og typen min. Jeg synes bare at det er så dårlig gjort å gjøre noe sånt. Jeg blir så irritert når noen prøver å ødelegge noens forhold.
      Digger både din og Pierre sin blogg. Håper dere blir med i 71 grader nord kommer til å heie på deg og Sara. Digga deg og Pierre på Paradise Hotel også. Dere var bare best 🙂 <3

    5. Noen mennesker as.. Folk som prøver å ødelegge forhold til andre mangler hjerneceller rett og slett. Har opplevd det selv men ikke la deg knekke av det!

    6. Så glad for at dere ordnet opp! Er så unødvedig av andre å holde på med sånn!!
      Uansett vedig glad for at dere fikk ordnet opp. Dere er så perfekte sammen!

    7. Leste innlegget ditt fra fredag og du sa dere skulle være på ferie i 8 dager? Er invitert på et arrangement med dere nå til fredag, i porsgrunn? blir ikke dette noe av?:) Ha fortsatt en fin ferie!

    8. Isabell. For det først alle lesere har ikke samme moraler og meninger. Andre mener at du deler kanskje for mye i privat-livet ditt, mens andre mener kanskje at du ikke deler mye. Du kan ikke gjøre alle oss lesere happy, men du kan samtidig ikke sette oss alle i samme skam. Jeg mener at du når du faktisk, tar opp at du og pierre har slått opp, så burde du fortelle oss lesere hvorfor

    9. Håper virkelig at Pierre snakker sant. Jeg skal ikke si at han ikke gjør det, eller at du ikke kan stole på han. Vil bare dele at jeg selv gikk igjennom akkurat den samme situasjonen med eksen, der en jente han kjente sa at de lå med hverandre når jeg ikke hadde vært hjemme. Han nektet for dette i lang tid, og ikke før 2 og et halvt år senere, fortalte han at det faktisk var sant. Jeg valgte å stole på han den gang, og har aldri følt meg dummere.
      Håper virkelig ikke dette er tilfellet for dere 🙂 Bra dere fikk ordnet opp!

    10. Hei jeg bare lurer om det som hun jenta skrev var det sant? Hadde Pierre faktisk gjort det? Du trenger ikke å svare om du ikke vil. Btw loveuu❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg