Jeg trodde jeg var bedre

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

JEG TRODDE VIRKELIG AT JEG VAR BEDRE

I går gjorde jeg comeback på tennisbanen! Jeg hadde jo troen om at jeg kom til å gruuuse Pierre, men slik gikk det ikke… Til min store fortvilelse. Jeg var helt sikker på at jeg var gud i tennis, men jeg var visst ikke så god som jeg en gang var, haha. Jeg trøster meg selv med at jeg har spilt badmington og at det er en helt annen “ball”. Hehe! Han gikk seirende ut av matchen altså, og han var ikke lite stolt. Dust! Vi hadde en super fin dag sammen i går som bestod av tennis på dagtid og en romantisk 3-retters på en nydelig restaurant på kvelden. Ved midnatt sippet vi på noen drinker og bare.. nøt. Vi har det fint nå, vi to! ♥ 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

21 kommentarer
    1. Haha, dere har det artig i lag. Kanskje du slår han neste gang, øvelse gjør mester vet du! 😄 Ha en fin dag vakre Bella!

    2. Så bra at dere har det fint! <3 Dere er utrolig søte 😀 Hvor er toppen fra foressten? Jeg ser etter akkurat en slik en så hadde blitt veldig glad for svar!
      Klem! <3

    3. Du er så utrolig vakker, og jeg kan ikke unngå å titte innom bloggen din hver eneste dag.
      Jeg elsket de to øverste og det nederste bildet, stå på! 😀

    4. Dere er så søte sammen!
      Syns det er helt på tryne at mennesker velger å stemple Pierre som en “utro drittsekk”, basert på hva de har lest i media eller “foret” i seg av rykter som flyr rundt.
      Ingen av oss seere, lesere eller media oppslukte mennesker har peiling på hvordan du egentlig er som person (in rea life).
      Selvfølgelig var det dumt, det du gjorde mot Martine, men ALLE gjør feil.
      ALLE! Det må være tøft for både deg og Isabell som offentlige personer å alltid bli dømt, stemplet og diskutert om som noen jævla idioter..
      Gjør dere en liten bagatell, blir det storm og flammer..
      Syns dere er rå tøffe som står i driten og gir en god FAEN! Vær dere selv, kos dere i hverandres selskap og prøv å drit i de 12 år gamle idiotene som ikke har noe annet å gjøre på.
      HEIER PÅ DERE BABES <3

    5. Fyfader så fin du er Isabell! Du er utrolig dyktig i det du gjør! Aldri gi deg, for jeg og mange andre heier på deg❤️❤️

    6. dette har ikke noe med innleggey å gjøre, men lurer på om det er iran foreldrene dine kommer fra? du ser iransk ut, men er litt usikker

    7. Omg Isabel due så jævla perf at du får andre te å føla seg stygge😂😍
      Luv u og bloggen din💕✨

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg