Chat-samtalen mellom meg og “løgneren”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg angrer på at jeg delte hele denne suppa med meg og Pierre på bloggen. Det har blitt blåst så sinnsykt opp, og alt har blitt tatt ut av proposjoner. Flere mener at dette kun er oppdiktet, et skrik om oppmerksomhet eller et patetisk PR-stunt. Men helt ærlig, om dere som mener dette tenker dere om i to minutter? Hvorfor i all verden skal vi, som er på ferie, bruke tid på å fabrikere en historie? Jeg vet ikke hva slags personer dere er eller hvem dere omgås med, men for oss er det ikke normalt. Ganske merkelig at noen i det hele tatt kan påstå det, haha. Det er jo helt fjernt. Bloggen min går helt supert, så jeg behøver ikke å “finne på” historier for å holde min plass på listen. Jeg har beholdt min plass i 2-3 måneder til dere som påstår at jeg kun er så høyt oppe på grunn av “oppdiktede innlegg”. Men dere skal selvfølgelig få lov til å tro hva nå enn dere ønsker, det er deres problem og ikke mitt. Som sagt tidligere – jeg skriver om mye av det som skjer i mitt liv, både på godt og vondt! Jeg vil ikke være en blogger som later som om at alt er så jævla perfekt, for det er det ikke. Ikke i mitt liv. Jeg ønsker å være åpen og ærlig med dere, og derav deler jeg gjerne litt for mye også, i følge enkelte. Det kommer jeg ikke til å slutte med heller. Så om du synes at det er patetisk at jeg deler med meg når ting ikke er en dans på roser med min kjæreste for eksempel, kan du vær så god å slutte å klikke deg inn her. Man kan ikke like absolutt alle, og dersom jeg ikke er din cup of tea er det helt ok! 🙂 Jeg blogger på den måten jeg selv ønsker, og det gjør jeg for mine faste lesere som setter pris på ærligheten min. Dere elsker jeg og dere er jeg evig takknemlig for! ♥

Uansett.. Nå skrev jeg mer enn jeg hadde planlagt. Poenget med dette innlegget var i grunn å “motbevise” dere som påstår at dette kun er PR og oppdiktede røverhistorier. Jeg må desverre skuffe dere der, for det er det desverre ikke. 

Om dere vil ha “bevis”: her finner dere screenshot av samtalen mellom meg og hun som skrev meldingen til meg om at Pierre hadde gjort noe bak min rygg. Dum som jeg var falt jeg for det, og det er veldig synd. 

42 kommentarer
    1. Vil bare si at det er en grunn til at flere av toppbloggere nekter å poste bilder av kjærester eller fortelle om dem, og det er akkurat dette. Flere ønsker genuint å ødelegge forholdet og kan få seg til å skrive helt sjukt troverdige historier som kan få den minst sjalu kjæresten til å reagere og tvile på forholdet og typen sin :-)! Vil bare si at det er så mange som er ute etter å ødelegge forhold og lage dårlig stemning, og man må rett og slett bare heve seg over det og stole på kjæresten sin! Stå på dere to 🙂

    2. ALDRI endre deg selv eller bloggen din for andre, verdens fineste Isabel <3 Jeg elsker deg, bloggen din og Pierre nettopp fordi dere er så uendelig ærlige og åpne i bloggene deres, og fordi man virkelig blir kjent med dere som mennesker og ikke kun et ansikt man ser i se og hør eller et eller annet magasin. Samme som når du skrev på bloggen at du skulle med i PH og tiden etterpå lurer egentlig på hvor tøft du hadde det, men som aldri kom frem! Men en ting er sikkert: Du har blitt sterkere og vakrere enn noensinne! <3 Så du må love meg å stå på, aldri gi deg! Vær sterk og stol på deg selv og din kjære, så får de sjalu og ekle folkene bare være <3 Du vet det at når du sier det at du elsker vi som støtter deg, du skal vite det at de som støtter deg: Vi elsker deg også <3 <3 I alle fall jeg, and i always will. No matter what! <3

    3. Dere er et fantastisk par å burde ikke bli stoppet av noe eller noen! Stå på, dere er begge vakre mennesker <3

    4. Enig med hanne over her.. Det er en grunn til at bloggere utelukker partneren, men siden dere begge har blogg, og henger så mye med hverandre, så forstår jeg dere litt.
      Bra dere ordnet opp, det unner jeg dere! Stå på 🙂
      ps: hvis dere får stygge kommentarer, godkjenn kommentarene før de blir publisert. Det er ikke vits at nedtalende og frekke personer skal få skrive stygt på bloggene deres. De fortjener ikke å få kommentarene sine publisert, og viktigst av alt så må dere drite i hva de skriver. Tenk at de er personer som ikke har bedre å gjøre enn å nettmobbe. Dere har kommet langt og det er uten paradise hotell! Husk på det:)

    5. Den historien høres troverdig ut, og det er nok mest sannsynlig ikke oppdiktet og “flaks” at tidspunktet passet så bra. Om du vil stole på Pierre er helt og holdent ditt valg, men hadde jeg vært deg hadde jeg holdt temaer som dette litt privat. Folk vil alltid ødelegge, og dette gjør ikke dere til et mindre “offer”, men heller motsatt. Folk kan forandre seg, det tror jeg virkelig på, men om Pierre har forandret seg for deg? Neppe. Forholdet deres virker svært ustabilt og veldig barnslig. Ettersom dere “slår” opp over en krangel såpass tidlig i forholdet, tviler jeg sterkt på at det varer. Min samboer og jeg har hatt noen store krangler i løpet av vårt 8 års forhold, men vi har ALDRI “slått” opp over en krangel. Så fort det blir en vane å gjøre slikt, faller dere inn i en ond sirkel, og denne utveien blir dessverre den letteste. Et forhold skal være trygt, godt, stabilt og kjærlig. Jeg ser ikke de tingene i deres forhold. For meg virker forholdet deres mer fysisk enn psykisk. Et lite tips. Uansett hvor sint du er, ikke si at du slår opp før du faktisk mener det 100%. Første året vi var kjærester gikk vi gjennom lignende. Det var en jente som virkelig var ute etter å ødelegge, og kom med historier om det ene og det andre. Kjæresten min reagerte ikke slik som Pierre. Han holdt seg rolig, og forklarte hele situasjonen og nettopp på grunn av det så har aldri tilliten min vært borte. Vi ble sterkere av den situasjonen, og sitter her 7 år senere like lykkelige. (Jeg er 25 år).
      Det er godt mulig historien faktisk er falsk, men da burde dere heve dere over det og vise at ingen kan knekke dere. Ved å gi denne personen SÅ mye oppmerksomhet oppnår hun/han akkurat det hun/han ville. Hev dere over det, nyt ferien og gi f i alle andre 🙂

    6. Æsj, hater sånt der!!! Hva skal man tro.. Man tenker naturligvis at ingen vil legge så mye innsats i å lyve om noe slikt, det gir jo ikke henne som skrev det noen fordeler overhodet. Skjønner at du tvilte på den der. Jeg måtte fortelle noe slikt til en jente selv en gang, fordi jeg klinte med en dude jeg ikke visste hadde kjæreste… Det sugde. Duden skjelte meg ut i ettertid og hun trodde ikke på meg, så det var jo egentlig ikke noe poeng å være ærlig for min del, ble bare drama. Vet ikke hvordan jeg hadde taklet det selv, om jeg hadde vært i dine sko. Skjønner ikke at folk sender sånne meldinger om det faktisk ikke stemmer.. Sannheten kommer jo alltid frem uansett. Glad det ordnet seg for dere!!!! <3

    7. Så drit i de som anklager dere for det! Oppegående mennesker skjønner at dere ikke lyver sånn situasjonen er

    8. Hei Isabel!
      Jeg har vel lest bloggen din helt siden starten, først litt av og på – men nå fast. Jeg har likt å lese blogg i flere år nå, og vet godt hva jeg liker, og hvilke blogger jeg ikke vil følge.
      Jeg vil bare si at bloggen din virkelig har blitt bedre og bedre!! Var litt skeptisk i starten, fordi det er jo en kjent sak at mange paradisedeltakere lager blogg mens programmet går, og den forsvinner like fort når programmet går av skjermen (jeg digger paradise bare så det er sagt!). Men din er fortsatt på topplista, og det er virkelig en grunn til det.
      Jeg digger bloggere som er personlige, det kan fort bli for mange outfits og perfekte historier.
      Stå på, jeg tror du er an av de som kan holde deg på toppen! 🙂 til slutt et tips fra meg som leser: variasjon. Det er noe jeg setter stor pris på. Å lese om alt fra krangler med kjæresten, gode tilbud, samfunnsproblemer, fine klær, sex (hvem elsker ikke å lese om sex, men hvor mange tør å skrive om det) osv. Ja takk!!

    9. Stå på! Vi har troa på både deg og Pierre. Dere hadde da ikke diktet opp dette, for noe tullball. Du får jo lesere uansett hva du skriver, om det er løgn eller ikke løgn.
      Stå på, stor fan:)

    10. Jeg hadde reagert på samme måte som deg. Men jeg hadde holdt det skjult for andre.
      Litt privat må man ha. Men alikavel veldig tøft gjort av dere til å vær så åpen og ærlig.
      Jeg og min samboer slettet facebook for snart 3 årsiden. På grunn av vi begge fikk falske meldinger ang utroskap. Å det ble mye krangling mellom oss, fordi vi trodde alt var sant. Å vi fant til slutt ut hvem personene var å da bestemte vi oss å slettet facebook. Siden det ble så mye drama mellom oss. Å vi ville ikke at noen skulle ødlegge for oss. Å nå har vi et barn sammen å et nylig forlovet oss. Å null drama i live vårt. Ingen facebook enda👍🏻
      Neste gang det skjer med dere så ikke la det gå ut over forholde deres!

    11. vurdert å skifte navn til “sinnabloggeren” ? neidaa..:) Men det viser så tydelig at du tar mye kritikk til deg- for så å gjøre alt i din makt for å motbevise det du blir kritisert for..i tillegg til å si at du IKKE bryr deg-men handlingene dine taler jo for seg selv-at du bryr deg!:) Siden du bruker energi på det. Bare en liten refleksjon til deg:)

    12. Jeg hadde nok vært en smule usikker på Pierre, hvis han faktisk var på ett nach for noen helger siden, å hun jenta var der.. Da ville jeg i såfall spurt ett par andre som også var tilstede, selv om du velger å stole på Pierre så hadde jeg ikke vært hundre prosent sikker.

    13. Jeg skjønner jo at du reagerte sånn som du reagerte, i og med at det har skjedd et uhell med utroskap før. Men utrolig bra at det ordnet seg for dere og at dere ikke knakk sammen. Det er så unødvendig at folk skal prøve å ødelegge for andre. Kjempe teit! Skjønner ikke at folk gidder.
      Ta godt vare på hverandre fine Isabel og Pierre💗 Ha en super dag videre!

    14. Jeg håper virkelig ikke du tror på han, føler det er en mistanke siden hun til og med ga deg nummeret hennes, hun kunne bekreftet hvor dette nachet var, og hvem som var det! Om det hun sier stemmer med hvor pierre var( ifølge hvor han sa han var selv)så har du det jo på svart hvitt! Jeg sier dere for å være snill! Om man er en utro person har man fort for å være det igjen! Lykke til😊

    15. Hvorfor skal han ikke være utro med deg når han har vært det med Martine? Han lurer jo deg rundt lillefingeren, haha

    16. “Men helt ærlig, om dere som mener dette tenker dere om i to minutter? Hvorfor i all verden skal vi, som er på ferie, bruke tid på å fabrikkere en historie?”
      Bloggen er en inntektskilde for mange (og sannsynligvis for deg), og da må du forstå at folk kjapt tar den slutningen. Det å dele et brudd på den måten dere gjorde fremstår umodent – uansett om det var det eller ikke. Det er flott å være seg selv og alt det der, men skal man være en offentlig person må man innse hva det fører med seg. Skal du være åpen og dele mer enn hva som er vanlig, får du lære deg å takle slike reaksjoner. Det er kjipt med brudd og det er lov å være ærlig, men for både sin partners del OG SÆRLIG SEG SELV er det så ufattelig lurt å holde slikt for seg selv til det verste er over. Man bør aldri ta avgjørelser i kampens hete på den måten, for til slutt taper man bare på å ha delt for mye. Man angrer.

    17. Jeg forstår godt at folk reagerer og tror dette var et PR-stunt. Eneste grunnen til det er at du for eksempel på instagram skriver kommentar under bildet: vi slo opp… Selvfølgelig er dette noe som gjør at folk klikker seg inn på din blogg og du får flere følgere. Men for all del, krangelen var helt sikker sann og helt greit å skrive om. Det eneste er at overskriftene dine er ganske drøye og folk kan muligens føle på at du ikke har så veldig mye å skrive om.På grunn av dette kan folk mistenke at du derfor finner på historier. Men stå på videre! jeg klikker meg inn her nesten hver dag, så det betyr jo at jeg liker bloggen din 🙂

    18. Kjære deg, det er jo ikke så rart man begynner å lure litt når den historien kom akkurat i det du begynte å falle drastisk på topplisten. Du kan nekte for det alt du vil, men det er jo bare for leserne dine å sjekke blogglisten.no og se hvor mye mindre lesere du har begynt å få før denne historien kom.
      Får håpe det er begynnelsen på slutten for deg, så kan noen med en bedre holdning og et finere livssyn få plassen din. Blir hardt for deg å måtte klare deg med vanlige hoteller igjen.

    19. :): Haha, du har jo overhodet ikke fakta på plass. Jeg var ikke på vei ned topplista, og om jeg så blir nr 5 en dag har det ingenting å si da jeg ikke er avhengig av hvilken plass jeg er på på listen. Jeg er side2blogger, vet du. Men som jeg sier til de som deg – som ikke liker min blogg og mitt arbeid: ikke klikk deg inn! 🙂 Så slipper du jo å irritere deg så grønn, hehe. Klem!

    20. Helt ærlig så tror jeg dette fort kan stemme. Jeg har selv rotet med en kjæreste av en toppblogger (uten at jeg visste at de var sammen, da han var skjermet fra bloggen), og dette sa jeg ifra om til denne bloggeren for å være grei! Det resulterte i at han, som den psykopaten han var, klikka og manipulerte denne bloggeren til å tro at jeg løy. Det endte med at hun da valgte å hate meg slik du nå gjør med denne personen. Som regel er det noe sannhet i det. Jeg håper såklart for din del at dette ikke er tilfellet her, Pierre virker som en søt gutt, men det gjorde også typen til denne bloggeren. Så vær så snill og vær litt obs i fremtiden for sikkerhetsskyld!

    21. altså jeg skjønner ingenting, siden det er sikkert vanskelig for deg og vite siden personen som skrivde det kan være kødd, men som jeg skjønte hadde dere slått opp, men så så jeg på snappen din at du og Pierre hadde vært og spist sammen, så kan noen forklare meg, er dere sammen eller ikke?

    22. Hvorfor stoler du blindt på at Pierre ikke har gjort dette ? En som er utro vil gjøre alt for å skjule hva han har gjort selvfølgelig.. Jeg sier ikke at Pierre har vært utro, men skulle likt å vite hva som gjorde at du ikke valgte og tro denne jenten, men Pierre i stede? 🙂

    23. Viss noen har så lite og gjøre på fritiden , ja da er det vell ikke noe annet enn og si stakkars mennesker. Vil alltid være noen som prøver og ødlegge for noen. Ha bevis før du faktisk utaler deg om slike ting. Helt idiotisk at noen vil finne på sånne ting. Mesunnelse! Stå på videre, og forstår jo at du driter I hva andre mener;)

    24. Hei. Ville bare si at jeg syns du har en kjempefin blogg, men jeg vil advare deg om å stole for mye på Pierre her altså. Du er en smart jente virker det som, og jeg aner ikke hva som er fakta her, jeg vet bare at JEG hadde blitt veldig skeptisk om jeg fikk en sånn mld av en annen jente. Så mitt råd er : Vær på vakt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg