Jeg våknet til enda en melding fra henne

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


 

. . .

Wow, what a schocker you guys! Jeg fikk en meldig av hun som påstod det om Pierre, vet dere. Tror dere ikke at hun innrømmet det var overdrevet og ikke helt sannheten? Hun hadde fått dårlig samvittighet av å se hvordan det hadde ødelagt mellom oss, og derfor ville hun be om unnskyldning. Det setter jeg selvsagt pris på, men det var jo ganske unødvending å fabrikere en slik historie i utgangspunktet. Det vil jo ikke føre til noe godt.. Det er ikke gøy for noen parter. Jeg fikk bekreftet at det å stole på Pierre var det riktige. Selv om jeg var ganske så sikker på det fra før.. Uansett! NÅ, dere. Nå er det null mer prat om denne episoden, hehe. Nå har jeg forstått hvorfor flere bloggere skjermer sin partner fra bloggen da det faktisk er folk som ser glede i å ødelegge for andre. Kanskje jeg skal ta lærdom av det? Det tror jeg hadde savet oss fra flere slike situasjoner i fremtiden. Godt å få dette problemet ut av verden hvertfall! Det endte godt for oss, og vi fikk en skikkelig støkk. Jeg vet hvordan jeg skal takle slike episoder til neste gang. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Adlink 

Badedrakt her, 153 kr

Nå har vi akkurat kommet hjem igjen etter en deilig lunsj nede ved havet. Matkoma? Oh yes. Jeg har knipset en haug med bilder fra dagen som jeg publiserer i kveld. Stor klem!

20 kommentarer
    1. Vil du poste screen av meldingen du fikk nå? <3
      Jeg er veldig glad det ordnet seg for deg og Pierre, dere er nydelige sammen!
      Hev dere over hatere og folk som vil ødelegge, det er tydelig at de bare er utrolig sjalu på dere. Og det hsr de all grunn til! <3

    2. så utrolig bra at det endte godt da! Du ser helt nydelig ut Isabelle, og det ser ut som du koser deg masse, NYT det!!
      – tusen klemmer fra kalde Norge 🙁

    3. Spurte Pierre på hans blogginnlegg hvorfor dere ikke poster screenshot av beklagelsen. Ikke fått noe svar.
      Lei av å få beskjed om at det kan være sannhet i det, og derfor velger dere å “roe” ned situasjonen ved å si at du har fått melding om beklagelse?

    4. Gode deg! Det er jo ganske vanvittig at folk kan være så jævlige! Men er så glad for at hun våget å stå frem, og all respekt til dere som holde ut i alt <3 Klem!

    5. Hei du skjønne!💖
      Bare lurer på om du har noen gode tips til nettbutikker hvor jeg kan kjøpe en fin bikini/badedrakt!
      Har lett så lenge etter en som kanskje er litt mer annerledes/ vintage.
      Elsker de som er sånn typisk 80talls! De som gjerne skjuler hoftene mine litt, jeg er tynn og fit men ikke ekstremt tynn men jeg er så lav og jeg hater lårene mine så jeg ser automatisk litt lubben ut…:/

    6. Hei igjen, vakre Isabel 🙂
      Jeg prøver igjen og håper du har par minutter å svare meg denne gangen. Vil jo sååå gjerne ha en høvel jeg blir skikkelig fornøyd med 😉 Skrev denne kommentaren til deg i går, men fikk desverre ingen svar.
      lillemeg
      04.02.2016 kl.08:53
      Hei Isabel 🙂 Har aldri kommentert bloggen din før, men jeg må si at du er utrolig flink til å blogge. Jeg liker bildene dine kjempegodt, du er utrolig vakker og har en kjempefin kropp (og sååå fine pupper da, som kler kroppen din veldig godt) 🙂 Nå er jeg hetero, men det skal vel være lov å gi komplimenter til andre jenter? 😉 hehe! Men jeg lurte på en ting ang bestilling av gratis Shai-pakke. Da jeg klikket på linken kom det opp at jeg måtte bekrefte min identitet, da måtte jeg enten fylle inn hotmail, gmail, appleid eller facebook og passord til en av disse jeg velger å bekrefte min identitet med. Stemmer det? For jeg skjønner ikke hvorfor jeg f.eks må oppgi passordet til facebooken min? Må bare spørre, for jeg har blitt hacket før på falske sider :O Og la oss si at jeg ikke blir fornøyd med høvelen og ikke vil fortsette videre.. hvor lang tid har jeg på meg til å avbestille? For det er vel sikkert sånn at det er bindende og at de fortsetter å sende flere pakker og fakturerer meg hvis ikke jeg sier i fra at jeg ikke ønsker å få flere pakker etter den gratispakken? Håper på svar, har hørt så mye positivt om Shai, så jeg gleder meg veldig til å prøve 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg