Bilder fra min dag i dag!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


 En fin dag med min enda finere kjæreste! Vi har nytet den siste dagen her nede, og gleder oss til å komme hjem til familie og venner! Dere er savnet, selv etter bare 8 dager ♥ Kulden derimot, den gleder vi oss ikke så mye til. BRRR!

Vi blogges i morgen tidlig, fine! Jeg skal dele noe veldig morsomt og interessant med dere i morgen tidlig. Det er kanskje litt på kanten? Hehe. Klikk dere inn her kl 09, og fortell meg hva dere synes. Natta!

11 kommentarer
    1. Så utrolig fine bilder <3 Dere er så flinke til å ta bilder av hverandre 🙂
      Ønsker deg en riktig god natt, sove godt og drømme søte drømmer, søta <3
      Ohhh, i will be on Your blog tomoroow as always :)<3

    2. Hei Isabel! Jeg tror aldri jeg har kommentert på en eneste blogg før, men nå som jeg kom over bloggen din ble jeg sittende her i over to timer å lese, så da måtte jeg bare slenge med en kommentar:-) Ville bare ønske deg alt godt og håper at dere har hatt en fin tur:-) Jeg synes forresten du er utrolig pen! Helt stunning faktisk! Du minner meg veldig om Kim Kardashian som etter min mening er noe av det flotteste <3 Du og Pierre kler hverandre godt, ønsker dere alt det beste <3

    3. så koslig å se bilder fra playa blanca. var der for noen år siden.kjempekoslig og fint sted. tok taxibåt uttil papagyastrendene. fy søren så fint. har dere vært der?

    4. Har du egentlig vært på Lanzarote? eller har du vært hjemme? var turen en fiasko og det var altfor kaldt?
      Når du er på ferie og ikke har annet å skrive om enn den oppdiktede historien om “Jarle” er det noe som ikke stemmer..

    5. hvorfor svarer du ikke alle leserene dine? jeg gidder ikke å kommentere lenger når man aldri får svar på det man spør om

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg